حکایت عجیب مصرف کالاهای خارجی در ادارات دولتی

حکایت عجیب مصرف کالاهای خارجی در ادارات دولتی
بازدید 592 زمان 2017/01/14 کد خبر 3737

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، میر حمایت میرزاده نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  خبرنگار  صنعت،تجارت و …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، میر حمایت میرزاده نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، گفت: بسیاری از دستگاههای دولتی در ادارات از اجناس خارجی استفاده می کنند که این عمل خود  با اهداف اقتصاد مقاومتی در تضاد است.

وی همچنین افزود: تدوین قوانینی در جهت ممنوعیت استفاده از کالاهای خارجی در ادارات وسازمان های دولتی یک ضرورت غیر قابل انکار  است که نمایندگان خانه ملت باید در جهت دستیابی به آن از هیچ فعالیتی فروگذار نکنند.

میرزاده درادامه با اشاره به ضربات مهلک قاچاق به پیکره اقتصاد کشور،تصریح کرد: یکی از بزرگترین صدمات افزایش قاچاق،تضعیف تولید ملی وکسادی مقوله کارآفرینی در سال های گذشته بوده است.

وی گام اول برای مبارزه اصولی با قاچاق را جلوگیری از ورود کالاهای غیرقانونی دانست و اظهار داشت:باید جلوی کانتینرهای قاچاق را در مرزها گرفت و در گام بعدی حمایت ازتولید کننده داخلی را در دستور کار قرار داد چراکه درصورت ایجاد رقابت سالم، ناخودآگاه کیفیت محصولات داخلی بالا رفته و مصرف کالاهای خارجی کاهش می آید.

وی همچنین درپایان تاکید کرد:باید بواسطه تدوین قوانین مناسب از طرح ها وپایان نامه های دانشجویی که در جهت حمایت از مصرف کالاهای داخلی است،حمایت کنیم.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه حکایت عجیب مصرف کالاهای خارجی در ادارات دولتی

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات