دفاع تمام قد رئیس پیشنهادی ترامپ برای سیا از جاسوسی‌های سایبری انبوه

دفاع تمام قد رئیس پیشنهادی ترامپ برای سیا از جاسوسی‌های سایبری انبوه
بازدید 589 زمان 2017/01/14 کد خبر 3739

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، این فرد که مایک پومپئو نام دارد حامی جمع آوری سوابق تماس های …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، این فرد که مایک پومپئو نام دارد حامی جمع آوری سوابق تماس های تلفنی کاربران در سراسر آمریکاست. برخی سناتورهای آمریکایی قصد دارند محدودیت هایی را در این زمینه اعمال کنند، ولی مشخص نیست رییس آینده سیا چنین محدودیت هایی را بپذیرد یا خیر.

مایک پومپئو که فعلا نماینده جمهوری خواه ایالت کانزاس در مجلس نمایندگان آمریکا محسوب می شود، از کنگره خواسته است تا در تصمیم خود برای کنترل و محدود کردن برنامه جمع آوری اطلاعات تماس های تلفنی کاربران صرف نظر کند. این برنامه توسط آژانس امنیت ملی آمریکا اجرا می شود که همکار سازمان جاسوسی سیاست.

مایک پومپئو می گوید این برنامه کنترل و نظارت باید به طور کامل اجرا شود و اطلاعات جمع آوری شده از این طریق با اطلاعات مالی و مربوط به سبک زندگی هر فرد ترکیب شود تا از این طریق یک پایگاه داده جامع و قابل جستجو ایجاد شود. برخی سناتورهای آمریکایی هشدار می دهند که جمع آوری این نوع اطلاعات در مورد زندگی شخصی افراد حریم شخصی افراد را به خطر می اندازد و محدوده این نوع فعالیت ها باید مشخص و محدود شود، اما بعید به نظر می رسد که رییس احتمالی سیا توجهی به این درخواست ها داشته باشد.

وی همچنین خواستار دسترسی به اطلاعات رمزگذاری شده کاربران که بر روی گوشی های هوشمند ذخیره شده اند، می باشد و معتقد است این امر برای حفظ امنیت آمریکا ضروری است. البته وی این دیدگاه که روس ها در هک رایانه های وابسته به حزب دموکرات آمریکا دخالت داشته اند را پذیرفته است.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه دفاع تمام قد رئیس پیشنهادی ترامپ برای سیا از جاسوسی‌های سایبری انبوه

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات