آموزش و پرورش در تلاش است تا مفاهیم پدافند غیرعامل را در بین معلمان، دانش آموزان و اولیا تبیین کند

آموزش و پرورش در تلاش است تا مفاهیم پدافند غیرعامل را در بین معلمان، دانش آموزان و اولیا تبیین کند
بازدید 591 زمان 2017/01/15 کد خبر 3763

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، فرشته فهمیده گفت: فعالیت های خوبی در بحث پدافند غیر عامل انجام داده …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، فرشته فهمیده گفت: فعالیت های خوبی در بحث پدافند غیر عامل انجام داده ایم و آموزش های لازم به دانش آموزان و معلمان ارائه شده تا در موقع بحران حداقل هزینه‌ها را داشته باشیم.

وی ادامه داد:برگزاری همایش پدافند غیرعامل برای معاونان و مربیان پرورشی ،مانورهای مختلف در مدارس،مسابقه فرهنگی ،هنری ورزشی، مقاله نویسی، نقاشی،عکاسی،کاری یکاتور،روزنامه دیواری،نمایشگاه در مدارس از جمله برنامه هایی است که این اداره در هفته پدافند غیرعامل انجام داده است.

وی گفت:سال گذشته این اداره در مسابقه عکاسی با موضوع پدافندغیرعامل توسط دانش آموز پگاه شفقتیان از دبیرستان حضرت خدیجه(س) فردیس رتبه اول کشوری را کسب کرد.

مدیراداره آموزش وپرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس گفت: جلسات پرسش و پاسخ در مدارس و ارائه بسته فرهنگی،آموزش پدافند غیرعامل به اولیاء و دعوت از مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری البرز و نیروی انتظامی توضیح در رابطه با فضای مجازی وآسیب های اجتماعی معرفی شهداء هسته ای و مدافع حرم برگزارشد.

فهمیده گفت:آموزش و پرورش در تلاش است تا مفاهیم پدافند غیرعامل را در بین معلمان، دانش آموزان و اولیا تبیین کند ، زیرا مفاهیم پدافند به عنوان مهمترین اصل حفظ پایداری امنیت محسوب می شود.

وی اظهار داشت: آموزش و پرورش بزرگ ترین دستگاه فرهنگ ساز جامعه است که می تواند با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به اولیاء دانش آموزان و فرهنگیان به سمت فرهنگ سازی پیش برود و دفاع غیرنظامی را در جامعه نهادینه کند.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه آموزش و پرورش در تلاش است تا مفاهیم پدافند غیرعامل را در بین معلمان، دانش آموزان و اولیا تبیین کند

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات