برگزاری جلسه ساماندهی وضعیت نانوایی ها قبل از بروز بحران، در کرمان

برگزاری جلسه ساماندهی وضعیت نانوایی ها قبل از بروز بحران، در کرمان
بازدید 594 زمان 2017/01/16 کد خبر 3787

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملمدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان با تاکید بر این که پدافند غیرعامل مجموعه ای از اقدامات است، …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملمدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان با تاکید بر این که پدافند غیرعامل مجموعه ای از اقدامات است، گفت: وقتی اثر تهدید و آسیب پذیری کم شود افزایش بازدارندگی اتفاق خواهد افتاد و کاهش آسیب پدیری زمانی رخ می دهد که دارایی ها و تهدید دارایی را بشناسیم.

برگزاری جلسه ساماندهی وضعیت نانوایی ها قبل از بروز بحران، در کرمان

پیمان سلاجقه ادامه داد: برای جلوگیری از هرگونه آسیب پذیری در تأمین نان بعنوان غذای غالب ، بایستی از هم اکنون پیش بینی های لازم را انجام دهیم .

وی متذکر شد: در دنیای امروز برای داشتن حرفه و شغل پایدار نیاز به رعایت یکسری موضوعات می باشد .

سلاجقه گفت : با توجه به اینکه سوخت نانوایی ها در حال حاضر صرفاً گاز می باشد و تهدیداتی نیز برای آن وجود دارد، نیاز است بخشی از نانوایی های شهر کرمان به سیستم پخت دوگانه سوز تجهیز شوند که هم حرفه نانوایی پایدار و هم نان مردم در زمان بحران تأمین گردد.

مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری کرمان افزود: همانگونه که بیشتر مراکز حساس دولتی و همچنین بیمارستان ها پیش بینی های لازم را جهت راه اندازی برق اضطراری در زمان بروز مشکل نموده اند ، لازم است با برنامه ریزی مناسب جهت دوگانه سوز نمودن نانوایی ها ، هرگونه بحران احتمالی را در هنگام بروز شرایط سخت ، بصورت بهینه مدیریت نماییم.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه برگزاری جلسه ساماندهی وضعیت نانوایی ها قبل از بروز بحران، در کرمان

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات