برگزاری پنجمین جلسه شورای پدافندغیرعامل استان هرمزگان

برگزاری پنجمین جلسه شورای پدافندغیرعامل استان هرمزگان
بازدید 569 زمان 2017/01/23 کد خبر 3955

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملپنجمین جلسه شورای پدافندغیرعامل استان هرمزگان  به ریاست  مهندس اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و جانشین …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملپنجمین جلسه شورای پدافندغیرعامل استان هرمزگان  به ریاست  مهندس اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و جانشین شورای پدافندغیرعامل و با حضور سجادی مدیر کل  پدافندغیرعامل استان و اعضای شورا اعم ازکشوری و لشکری برگزار گردید.

برگزاری پنجمین جلسه شورای پدافندغیرعامل استان هرمزگان

در ابتدای جلسه سجادی پس از عرض خیرمقدم و تسلیت جهت درگذشت ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت‌الله رفسنجانی و همچنین تقدیر و تشکر از عملکرد کارگروه‌های در هفته نکوداشت پدافند غیرعامل و برگزاری نمایشگاه، هدف از تشکیل جلسه را بررسی عملکرد و ارائه گزارش کارگروه‌های ۱۲ گانه دانستند و افزود؛ تاکنون ۷شرکت مهندسی مشاور حائز رتبه پدافند غیر عامل ثبت نام و تایید صلاحیت شده اند که این موضوع کمک شایانی  جهت درآمدزایی، ارتقا دانش بومی و بالندگی استان خواهد نمود و همچنین در خصوص تجهیز آزمایشگاه مرجع و موارد مصوب جلسات قبل موضوعاتی مطرح و بررسی گردید.

برگزاری پنجمین جلسه شورای پدافندغیرعامل استان هرمزگان

درادامه معاون اداره کل بنادر و دریانوردی و روسای کارگروه‌های پشتیبانی و خدمات شهری، امداد و نجات، ارتباطات و فناوری اطلاعات و آب به ارائه گزارش عملکرد کارگروه متبوع خود پرداختند.

سپس مهندس اکرمی ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد اعضای  شورا نقش پدافند غیرعامل را در زندگی مردم مهم یاد نمود و عنوان کرد؛ کارگروه‌های ۱۲ گانه بایستی الویت های امورات مرتبط با وظایف خود را مشخص و در راستای برنامه‌ها و اهداف از پیش تعیین‌شده پدافند غیرعامل حرکت نمایند.

برگزاری پنجمین جلسه شورای پدافندغیرعامل استان هرمزگان

وی همچنین فرهنگ‌سازی و معرفی پدافند غیرعامل را نه به لحاظ تئوریک بلکه بر اساس نیاز و ملموس بودن آن در جامعه مهم دانستند.

اکرمی در ادامه افزود: وقتی مردم با مفهوم حقیقی پدافند غیرعامل آشنا شوند امورات مرتبط با آن را به نحو احسن دنبال خواهند نمود و آن‌وقت ما می‌توانیم به مفاهیم پدافند غیرعامل جامه عمل بپوشانیم.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه برگزاری پنجمین جلسه شورای پدافندغیرعامل استان هرمزگان

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات