بررسی الزامات پدافندی حوزه آب اصفهان باحضور مدیرکل پدافند غیرعامل وزارت نیرو

بررسی الزامات پدافندی حوزه آب اصفهان باحضور مدیرکل پدافند غیرعامل وزارت نیرو
بازدید 691 زمان 2017/01/24 کد خبر 3985

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی،  جلسه ای با موضوع بررسی ایمن سازی و مصون سازی و پایداری طرح …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی،  جلسه ای با موضوع بررسی ایمن سازی و مصون سازی و پایداری طرح آبرسانی اصفهان بزرگ با رویکرد پدافند غیر عامل به ریاست عقدایی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری و با حضور جعفرزاره مدیر کل پدافند غیر عامل وزارت نیرو برگزار گردید. در این جلسه که با حضور کلیه دستگاههای امنیتی انتظامی و دست اندرکاران حوزه آب، سلامت و محیط زیست استان برگزار گردید. 

صفدریان مدیر کل پدافند غیر عامل استان اقدامات لازمک و موثر ساختاری و زیرساختی در حوزه آب استان و به ویزه طرح آبرسانی به اصفهان بزرگ با رویکرد پدافند غیر عامل را تبیین نمود. 

همچنین دستگاههای اجرایی و دست اندرکارو همکار در مسیر آیرسانی به اصفهان بزرگ، اقدامات پدافند غیر عامل انجام شده و در حال مطالعه خود را گزارش دادند. و در ادامه جعفر زاده مدیر کل پدافند غیر عامل وزارت نیرو ضمن تبیین جنبه های اهمیت و حساسیت موضوع آب استان اصفهان در منظر کلی و پدافندی، از اقدامات انجام گرفته اظهار رضایت و بر لزوم اهتمام و حمایت مرکز از اقدامات انجام گرفته تاکید نمودند.

 نهایتا عقدایی ریاست جلسه ضمن تشکر از حضور مسئولین عالی وزارت نیرو در استان و تاکید بر اینکه امروزه پروژه های طرح آبرسانی به اصفهان  کاملاً پدافندی است ؛ خواستار انعکاس واقعیات و اهمیت خاص آن از   سوی مدعوین به سلسله مراتب کشوری شدند.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه بررسی الزامات پدافندی حوزه آب اصفهان باحضور مدیرکل پدافند غیرعامل وزارت نیرو

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات