۴۷۰ هزار نفر ساعت دوره پدافند غیرعامل درکهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

۴۷۰ هزار نفر ساعت دوره پدافند غیرعامل درکهگیلویه وبویراحمد برگزار شد
بازدید 610 زمان 2017/01/25 کد خبر 4012

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، پدافند غیرعامل مجموعه اقدام هایی که مستلزم به کارگیری جنگ افزار نبوده و …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، پدافند غیرعامل مجموعه اقدام هایی که مستلزم به کارگیری جنگ افزار نبوده و با اجرای آن می توان از وارد شدن خسارات مالی به تجهیزات و تأسیسات حیاتی و حساس نظامی و غیرنظامی و تلفات انسانی جلوگیری کرد و یا میزان این خسارات و تلفات را به حداقل ممکن کاهش داد.

محمود مومن نسب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ضرورت ایمن سازی تاسیسات و زیرساختهای اقتصادی و خدماتی اظهار داشت که ۱۳۰ هزار نفر ساعت از مزایای این دوره ها در زمینه های اقتصادی، زیستی، بیولوژیک، بیوتوریسم،زیربنایی و خروج اضطراری و دیگر آموزش های ایمنی را فرا گرفتند.

وی بیان کرد که در هفته پدافند غیر عامل سال جاری ۱۱۱مورد همایش، گردهمایی و کارگاه با بیش از ۳۰۰هزار نفر ساعت در این استان برگزار شد و دستگاههای اجرایی در قالب این برنامه ها همکاری مطلوبی را داشتند.

مومن نسب به ضرورت اجرای طرح جامع و راهبردی پدافند غیرعامل در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح به اختصاص چهار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اجرای این طرح از نیازهای مهم و اساسی استان در مقوله ایمن سازی زیرساخت های اقتصادی و اداری است، برلزوم تامین اعتبار آن از سوی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی تاکید کرد.

مجموعه پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری در مقوله فعالیت های زیستی رتبه برتر کشوری را کسب کرد.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه ۴۷۰ هزار نفر ساعت دوره پدافند غیرعامل درکهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات