عزم ترامپ برای تقویت امنیت سایبری ارتش

عزم ترامپ برای تقویت امنیت سایبری ارتش
بازدید 542 زمان 2017/02/01 کد خبر 4156

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی،  دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، گفت: قصد داریم که امنیت سایبری ارتش آمریکا …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی،  دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، گفت: قصد داریم که امنیت سایبری ارتش آمریکا را تضمین و تقویت کنیم.

وی گفت: ما قصد داریم که موضوع امنیت سایبری در ارتش و در کشتی ها و هواپیمایی که به وسیله آمریکاییها بزرگ برای ارتش بزرگ ما ساخته میشود، تضمین شود و ارتش ما روز به روز قدرتمندتر شود.

رئیس جمهور آمریکا گفت: امروز من این جلسه را تشکیل داده ام تا به وعده خود در زمینه تامین امنیت زیرساخت های مهم و شبکه های دولت فدرال در برابر تهدیدات سایبری، عمل کنم. من وزرای کابینه و روسای آژانس ها را به طور کامل مسئول تامین امنیت سایبری سازمان تحت امر خودشان می دانم. 

ترامپ افزود: ما باید از شبکه‌های فدرال و اطلاعات فدرال محافظت کنیم. 

ما  این شبکه ها را از جانب مردم آمریکا مورد بهره‌برداری قرار می دهیم و این شبکه ها اهمیت و قداست زیادی دارند. ما این آژانس ها را قادر میسازیم که اقدام به نوسازی سیستم های فناوری اطلاعات (آی تی) بکنند و به امنیت بهتری دست یابند.
ما از زیرساخت های مهم مثل نیروگاهها و شبکه های انتقال برق محافظت خواهیم کرد.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه عزم ترامپ برای تقویت امنیت سایبری ارتش

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات