بازداشت دو مقام امنیت سایبری روسیه به اتهام خیانت و ارتباط با سیا

بازداشت دو مقام امنیت سایبری روسیه به اتهام خیانت و ارتباط با سیا
بازدید 638 زمان 2017/02/01 کد خبر 4178

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی،  سرگئی میخائیلف و دیمیتری دوکوچایف از کارشناسان امنیت سایبری روسیه به اتهام ارتباط …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی،  سرگئی میخائیلف و دیمیتری دوکوچایف از کارشناسان امنیت سایبری روسیه به اتهام ارتباط با سازمان جاسوسی سیا به خیانت و شکستن سوگند وفاداری متهم شدند.

این اتهامات پس از آن مطرح می‌شود که سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا روسیه را به مداخله در انتخابات آمریکا و هک کردن سرورهای حزب دموکرات متهم کرده‌اند. سرگئی میخائیلف معاون آژانس امنیت اف‌اس‌بی در مرکز امنیت اطلاع‌رسانی بوده است. میخائیلف و معاون او دیمیتری دوکوچایف به خیانت به سوگند وفاداری و همکاری با سیا متهم شده‌اند.

این گزارش از سوی اینترفکس منتشر شد اما در آن اشاره‌ای نشده که آیا آنها عوامل سیا بودند و یا تنها اطلاعاتی را به دست آمریکایی‌ها رسانده‌اند. دوکوچایف ظاهرا از هکرهای شناخته شده روسی است که با نام فورب معروف است و از سال‌های قبل برای فرار از مجازات زندان به دلیل اقدامات هکری، همکاری با آژانس امنیتی روسیه را آغاز کرده بود.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه بازداشت دو مقام امنیت سایبری روسیه به اتهام خیانت و ارتباط با سیا

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات