کتاب سال مدیریت بحران و پدافند غیرعامل معرفی می شود

کتاب سال مدیریت بحران و پدافند غیرعامل معرفی می شود
بازدید 630 زمان 2017/02/05 کد خبر 4254

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، دکتر احمد صادقی، دبیر جایزه …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، دکتر احمد صادقی، دبیر جایزه با بیان این خبر گفت: انتخاب کتاب سال مدیریت بحران قطعا در افزايش دسترسي مديران و كارشناسان حوزه مديريت بحران به منابع روز علمي، ملي و بين المللي و تجارب بومي كشور و حمايت از آثار دانش پژوهان و تقويت حوزه نشر آثار مديريت بحران و پدافند غيرعامل تاثیرگذار خواهد بود.


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به محورهای کتاب سال مدیریت بحران و پدافند غیر عامل اشاره کرد و گفت: كليات مديريت بحران و پدافند غيرعامل از جمله مفهوم شناسي، آراء و نظريه ها، بررسي تاريخي، مطالعات تطبيقي آمادگي در شرايط اضطراري، پيشگيري و كاهش خطرپذيري، بازتواني و بازسازي پس از سانحه، مقابله، پدافند شهري، كالبدي، پدافند زيستي، شيميايي، پرتوي، پدافند اقتصادي، فرهنگي و مردم محور، پدافند سايبري  از جمله محورهایی است که نویسندگان و پژوهشگران می توانند کتاب های خود را برای دبیرخانه جایزه ارسال نمایند.


 وی همچنین ايجاد نشاط علمي و ، افزايش تعاملات سازمان هاي اجرايي و دانشگاهي و توليد آثار كاربردي و ارتقاء دهنده، ظرفيت‌هاي اجرايي و مديريتي در حوزه مديريت بحران و پدافندغيرعامل كشور را از جمله اهداف برگزاری این جایزه برشمرد.


دکتر صادقی با بیان اینکه محدودیتی برای ارسال تعداد عناوین كتابهاي ارسالي در محورهاي ذکر شده وجود ندارد، در خصوص شرایط پذیرش آثار گفت: اثر منتشر شده باید دارای مجوز رسمی انتشار کتاب باشد  و تا بهمن ماه سال جاري منتشر شده باشد.


وی همچنین گفت: مشخصات کتاب باید در سامانه  ثبت شود و ۳ نسخه از کتاب به دبيرخانه تا بيستم بهمن ماه۱۳۹۵ ارسال شود.


دبیر جایزه کتاب سال در ادامه ابراز امیدواری کرد كه با برگزاري هر چه مطلوب تر اين برنامه در سال جاري، تداوم آن در سال هاي آتي و درج این جايزه در تقويم علمي-فرهنگي كشور بتوانیم گام موثري در توسعه و تعالي فعاليت هاي ترويجي حوزه كتاب برداريم.


بنابر این گزارش، مسئوليت جايزه كتاب سال مديريت بحران و پدافند غيرعامل با هماهنگي سازمان مديريت بحران كشور و سازمان پدافند غيرعامل كشور، بر عهده سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران است.


همچنین سازمان مدیریت بحران کشور، دانشگاه تهران ، سازمان پدافند‌غیرعامل کشور، دانشگاه جامع امام حسین، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه مالک اشتر و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اعضای شورای سیاستگذاری می باشند.  


بنابراین گزارش، علاقمندان می توانند آثار خود را پس از ثبت در سامانه به دبیرخانه مسابقه به نشانی انتهای جلال آل احمد، نرسیده به اشرفی اصفهانی، نبش خیابان نهم شمالی، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ارسال نمایند.


 

منبع : بحران نیوز


خبر های مشابه کتاب سال مدیریت بحران و پدافند غیرعامل معرفی می شود

تاکید بر اهمیت مدیریت بحران جامعه محور در سال ۹۵

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش بحران نیوز ، در پیام نوروزی دکتر احمد صادقی خطاب به گروه های دوام آمده …

انتقال ۳۵۰ نفر به بیمارستان در ۲۴ ساعت گذشته

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش بحران نیوز، حسن عباسی با اعلام این خبر گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۹۸ مأموریت …

تهران رکورددار جهان در فرونشست زمین/ پایتخت باید تخلیه شود!

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملتهر ان هر روز یک میلی متر از زمین در تهران نشست می کند یعنی در سال …

مهم ترین مخاطرات طبیعی و انسان ساز شهر تهران

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل مهندس محسن نادی معاون عملیات، مقابله و پدافند غیر عامل سازمان در گفت و گوی ویژه این …

آخرین اخبار و مقالات