ایستگاه های مترو به پایگاه های اورژانس مجهز میشود

ایستگاه های مترو به پایگاه های اورژانس مجهز میشود
بازدید 228 زمان 2017/02/09 کد خبر 4327

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، پیرحسین کولیوند در حاشیه مراسم افتتاح پایگاه اورژانس مترو صادقیه تهران اظهار کرد: …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، پیرحسین کولیوند در حاشیه مراسم افتتاح پایگاه اورژانس مترو صادقیه تهران اظهار کرد: هر زمان که مترو فضای کافی را برای استقرار پایگاه‌های اورژانس در اختیار ما قرار دهد ما این آمادگی را داریم که در سایر ایستگاه‌های مترو نیز پایگاه‌های خود را راه‌اندازی کنیم. این وعده‌ای بود که به مردم دادیم و بخشی از حقوق شهروندی آن‌هاست.

وی افزود: از مسئولین مترو خواهش می‌کنیم که دسترسی لازم از ایستگاه‌های مترو به بیمارستان‌هایی مانند امام خمینی (ره)، سینا، شهدا، نجمیه، شریعتی و امام حسین (ع) را ایجاد کنند که بتوانیم به صورت مستقیم از پایگاه‌های اورژانس مستقر در مترو به این مراکز درمانی دسترسی داشته باشیم.

سرپرست اورژانس کشور ضمن اشاره به برنامه اورژانس برای راه اندازی و توسعه اورژانس ریلی ادامه داد: در تهران و شهرهای بزرگ که ترافیک زیادی دارند با داشتن یک واگن ویژه برای اورژانس می‌توان سرعت انتقال مصدومان را به مراکز درمانی افزایش داد.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه ایستگاه های مترو به پایگاه های اورژانس مجهز میشود

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات