برگزاری دومین مانور ملی جبهه ی مقاومت سایبری دانش آموزی در گیلان

برگزاری دومین مانور ملی جبهه ی مقاومت سایبری دانش آموزی در گیلان
بازدید 236 زمان 2017/02/09 کد خبر 4347

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، ، با اشاره به برگزاری دومین مانور ملی جبهه ی مقاومت سایبری دانش …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، ، با اشاره به برگزاری دومین مانور ملی جبهه ی مقاومت سایبری دانش آموزی اظهار کرد:دومین مانور ملی جبهه ی مقاومت سایبری دانش آموزی همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مانور در دو بخش برادران و خواهران برگزار می شود تصریح کرد: این مانور از ۱۳ الی ۳۰ بهمن در بخش برادران و از ۲۳ بهمن الی ۱۳ اسفندماه در بخش خواهران انجام خواهد شد.

مسئول بسیج دانش آموزی استان گیلان با بیان اینکه این مانور در بخش برادران با عنوان«ما یار انقلابیم» و با شعار «به ما فرصت کار و تقکر انقلابی در مدارس بدهید» برگزار می شود خاطرنشان کرد: این مانور در بخش خواهران با عنوان « ما فرزندان انقلابیم » و با شعار «نمیگذاریم حیا با شبکه های اجتماعی به حراج رود» برگزار می شود.

رفاهتی با اشاره به اینکه در این مانور که با محوریت دانش آموزان شرکت کننده در اردوی ارتقا توانمندی های سایبری این سازمان با نام “اینجا مرکز عالم است” برگزار می شود ادامه داد:دانش آموزان در سه بخش تولید محتوا (شامل قالب های مختلف متن، صوت، ویدئو و گرافیک)، راه اندازی کمپین و شبکه های اجتماعی به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود:اولین مانور ملی این جبهه با عنوان «زنده باد مرگ بر آمریکا» در آبان ماه برگزار و برگزیدگان در حوزه های مختلف مانند اینفوگرافی، رادیوی آفلاین، ویدئوکست،موشن گرافی، نشریه دیجتال و… معرفی شدند.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه برگزاری دومین مانور ملی جبهه ی مقاومت سایبری دانش آموزی در گیلان

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات