بیش از ۴ هزار مدیر مدرسه آموزش های پدافند غیرعامل را گذرانده اند

بیش از ۴ هزار مدیر مدرسه آموزش های پدافند غیرعامل را گذرانده اند
بازدید 271 زمان 2017/02/14 کد خبر 4445

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش خبرنگار پایداری ملی، احمد جهانسری در نشست کمیته پدافند غیر عامل استان گفت: حضور حداکثری …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش خبرنگار پایداری ملی، احمد جهانسری در نشست کمیته پدافند غیر عامل استان گفت: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پدافند غیرعامل ارزشمندی در مقابله با توطئه های دشمن بود.

وی ادامه داد: حفظ انسانها و حفظ داشته های انسانها از اهم ماموریت های پدافند غیرعامل است.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری آذربایجانشرقی اظهار کرد: در این بحث خطرات طبیعی و انسان ساخته ضرورت وجود این مهم را مورد تاکید قرار می دهد.

بیش از 4 هزار مدیر مدرسه آموزش های پدافند غیرعامل را گذرانده اند

جهانسری خاطر نشان ساخت: پدافند غیرعامل در حوزه های مختلف فعالیت می کند که گفتمان و فرهنگ سازی از اهم موارد بوده و آموزش و پرورش در این بحث مساعدت شایان توجهی داشته است.

وی اضافه کرد: بیش از ۴هزار مدیر مدرسه آموزشهای پدافند غیر عامل را در جهت انتقال مباحث مذکور به اولیاء و دانش آموزان را گذرانده اند.

این مقام مسئول در پایان گفت: پدافند غیر عامل مربوط به بخش و یا گروه خاصی نیست و همه باید در جهت تحقق اهداف این مهم تلاش نموده  خود را مسئول بدانند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: از سال ۷۹ تاکنون در عرض ۱۷ سال بیش از ۳۸ میلیون نفر ساعت دوره برای کارکنان انجام پذیرفته است.

صمد صمدیان ادامه داد: امروز مخاطبان انگیزه ای برای مفصل خوانی ندارند و ضرورت دارد که جهت جذب مخاطبین و بهره بهینه از منابع ، مطالب را در بخشهای کوتاه ارائه نماییم

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه بیش از ۴ هزار مدیر مدرسه آموزش های پدافند غیرعامل را گذرانده اند

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات