واشنگتن در لغو برجام جدی باشد برنامه هسته‌ای را به نقطه اول بازمی‌گردانیم

واشنگتن در لغو برجام جدی باشد برنامه هسته‌ای را به نقطه اول بازمی‌گردانیم
بازدید 112 زمان 2017/02/21 کد خبر 4639

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، “علی لاریجانی” رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در مصاحبه با شبکه خبری المیادین …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، “علی لاریجانی” رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در مصاحبه با شبکه خبری المیادین گفت کشورش در مسیر ایجاد ائتلاف راهبردی با روسیه در منطقه حرکت می‌کند.

وی در ادامه مصاحبه اختصاصی با این شبکه هشدار داد اگر واشنگتن در لغو توافقنامه هسته‌ای جدی باشد، تهران می‌تواند برنامه هسته‌ای را به نقطه اول برگرداند.

لاریجانی افزود: نمی‌توانم این مسئله را تأیید کنم که اختلافات واقعی چه از نظر تاکتیکی و چه از نظر راهبردی بین ما و روسیه وجود دارد. ما در سوریه به‌ویژه در مسئله ضربه زدن به تروریست‌ها توافق داریم. ما همچنین درباره آینده سوریه هم توافق داریم.

وی از گفتگوی بدون پیش‌شرط با همه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس استقبال و خاطرنشان کرد: شورای همکاری از ما برای گفت‌وگو دعوت کرد و ما مخالفتی در این باره نداریم. اگر عربستان سعودی هم خواستار گفتگوی مستقیم باشد ما آمادگی داریم. ما هیچ پیش‌شرطی را تعیین نمی‌کنیم و هیچ پیش‌شرطی را هم برای گفتگوها نمی‌پذیریم. به‌اعتقاد من، گفتگو در منطقه همواره می‌تواند مثبت باشد، به همین علت من از گفتگوی سیاسی بین کشورهای منطقه استقبال می‌کنم.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه واشنگتن در لغو برجام جدی باشد برنامه هسته‌ای را به نقطه اول بازمی‌گردانیم

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات