مسؤوليت پدافند غيرعامل بسيار سنگين است

مسؤوليت پدافند غيرعامل بسيار سنگين است
بازدید 557 زمان 2017/02/24 کد خبر 4703

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی در دیدار مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم اظهار کرد: …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی در دیدار مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم اظهار کرد: در پدافند غیرعامل نکات مهم و ظریفی وجود دارد. مسؤولیتی که به شما محول شده بسیار سنگین است و باید توجه بیشتری به این امر داشته باشید.

وی خاطرنشان کرد: هر چه دستگاه‌های امروز پیشرفت می‌کند مشکلات فضاهای مجازی در جامعه افزایش پیدا می‌کند و اکنون در شرایط سختی قرار داریم.

این مرجع تقلید با بیان اینکه اکنون شرایط دنیا به گونه‌ای است که اختیارات از عهده ما خارج است گفت: امکان کنترل خانواده وجود ندارد و فضای مجازی یک بلای خانمان‌سوز همگانی است.

آیت‌الله علوی گرگانی یادآور شد: باید بررسی شود داعش چگونه به وجود آمد. اکنون تخم‌ریزی کرده است باید مسلط باشیم و آنها را رصد کنیم و نگذاریم رشد کنند.

وی با بیان اینکه بسیاری از کسانی که به سمت داعش رفته‌اند نمی‌دانند چه بلایی سر خود می‌آورند گفت: آنها تصور می‌کنند کارشان خوب است در صورتی که اشتباه می‌کنند بسیاری از آنها پشیمان شده‌اند بیان می کنند که چنان تبلیغات می‌کردند که تصور می‌کردیم حرکت ما مثبت است.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: امیرمؤمنان(ع) می‌فرمایند مراقب باشید مردم در امور معیشت به تنگی نیفتند اگر این امر صورت گیرد چه بسا ممکن است دست از دین بردارند.

وی عنوان کرد:‌ به مسؤولان بیان شده فشار بر مردم وارد نشود مردم تا اندازه‌ای صبر دارند زمانی که فشار زیاد شد صبر مردم لبریز می‌شود.

آیت‌الله علوی گرگانی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های پدافند غیرعامل گفت: سفارش می‌شود که بیشتر رسیدگی و مراقبت کنید تا در این جامعه حرکت ناگوار و غیرمأنوس به وجود نیاید که سبب اذیت مردم شود آگاهی و بصیرت خود را افزایش دهید و امنیت کشور را حفظ کنید تا انقلاب به صاحب اصلی آن تحویل داده شود.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه مسؤوليت پدافند غيرعامل بسيار سنگين است

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات