قالیباف:انقلاب هیچ ترسی از تهدیدات دشمن ندارد

قالیباف:انقلاب هیچ ترسی از تهدیدات دشمن ندارد
بازدید 579 زمان 2017/02/25 کد خبر 4742

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش  پایداری ملی،  محمدباقر قالیباف دیشب در مراسم یادواره شهدای رستم آباد و فرمانیه با بیان …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش  پایداری ملی،  محمدباقر قالیباف دیشب در مراسم یادواره شهدای رستم آباد و فرمانیه با بیان اینکه حضرت امام راحل (ره) مبارزه را بر اساس فرهنگ قرآن و عترت آغاز کردند، گفت: ایشان در این مسیر با مخالفت های برخی افراد نیز مواجه شدند و خیلی ها به امام (ره) توصیه می کردند که این راه شما در مبارزه امکان پذیر نیست.

وی افزود: امام با حرکت خودشان نشان دادند که اگر در راه خدا گام برداریم و برای خدا سخن بگوییم پیروزی قطعی است. ما این مهم را در جریان پیروزی انقلاب اسلامی به وضوح می بینیم.

شهردار تهران با ابیان اینکه با پایبندی به قرآن و عترت و فرهنگ جهاد و شهادت دیگر صهیونیست نمی تواند در مرزهای ایران با ما بجنگد، یادآور شد: امروزه این ما هستیم که در نزدیک ترین مرزهای صهیونیستها با آنها در حال مبارزه ایم و همه اینها به برکت خون شهدا حاصل شده است.

قالیباف با بیان اینکه حزب اللهی واقعی کسی است که از کار مردم گره‌گشایی کند گفت: مهمترین کار جوانان انقلابی باید این باشد که کارآمدی دین در اداره جامعه توسط مردم لمس شود. ضد انقلاب واقعی نیز کسی است که بخواهد کارآمدی نظام تضعیف شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی هیچ ترس و نگرانی از تهدیدات دشمن ندارد، اظهار کرد: نگرانی انقلاب زمانی است که دل مردم نسبت به این نظام بلرزد. قدرت ما فقط به موشک هایمان نیست بلکه بیشتر به همدلی مردم است.

شهردار تهران ریا و ربا را خطری بزرگ برای جامعه اسلامی دانست و گفت: باید از ریا و ربا بترسیم چرا که این دو خانمان سوز و نشان از جنگ با خداست و دیگر روی آسایش را نخواهیم دید.

قالیباف با اشاره به دو هدف انقلاب اسلامی افزود: هدف اصلی انقلاب فراهم کردن آسایش و رفاه برای کسانی بود که در سایه این نظام زندگی می کردند و دومین هدف نیز رستگاری اخروی برای همین مردم بوده لذا باید گفت حل مشکلات عین تبلیغ دین و عبادت است.

وی با اشاره به شهادت عده زیادی از روحانیت در دوران دفاع مقدس گفت: بیشترین شهید در دوران دفاع مقدس از جامعه روحانیت بوده است.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه قالیباف:انقلاب هیچ ترسی از تهدیدات دشمن ندارد

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات