پیشنهاد رئیس‌جمهور آمریکا در ایجاد ناتوی عربی خطرناک است‌/ می‌خواهند همه خاورمیانه را به خاک و خون بکشند

پیشنهاد رئیس‌جمهور آمریکا در ایجاد ناتوی عربی خطرناک است‌/ می‌خواهند همه خاورمیانه را به خاک و خون بکشند
بازدید 585 زمان 2017/02/27 کد خبر 4826

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی،  آیت‌الله مکارم شیرازی صبح امروز در درس خارج خود که در مسجد اعظم …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی،  آیت‌الله مکارم شیرازی صبح امروز در درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به اقدامات اخیر سردمداران آمریکایی و کارشکنی آنان اظهار داشت: رئیس‌جمهور آمریکا اخیراً دو پیشنهاد یکی درباره ناتوی عربی و دیگری پر کردن خاورمیانه از سلاح داده ‌که بسیار خطرناک است.

وی بابیان اینکه هدف از ناتوی عربی شبیه‌سازی ناتوی اروپایی‌هاست، افزود: هدف از این کار متحد کردن عرب‌ها در یک ارتش واحد زیر نظر آمریکاست.

مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: آمریکایی‌ها نقشه کشیده‌اند همان‌گونه که سوریه و یمن را ویران کرده‌اند در سایر کشورهای اسلامی هم جنگ به راه انداخته و آن‌ها را به جان یکدیگر بیاندازند و با دست خودشان کشور آن‌ها را نابود کند.

آیت‌الله مکارم شیرازی با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها درصدد به آتش کشیدن سایر کشورهای منطقه بعد از سوریه و عراق هستند‌، ابراز کرد: آن‌ها می‌خواهند همه خاورمیانه را به خاک و خون بکشند و در این شرایط باید کشورهای منطقه درک کنند که آمریکا چه نقشه شومی برای آن‌ها کشیده است.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه پیشنهاد رئیس‌جمهور آمریکا در ایجاد ناتوی عربی خطرناک است‌/ می‌خواهند همه خاورمیانه را به خاک و خون بکشند

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات