۴۳ درصد جرایم سایبری در تلگرام رخ می دهد

۴۳ درصد جرایم سایبری در تلگرام رخ می دهد
بازدید 58 زمان 2017/03/04 کد خبر 4913

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سردار سیدکمال هادیان‌فر با اشاره به توان بالای کارشناسان پلیس فتا در رسیدگی …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سردار سیدکمال هادیان‌فر با اشاره به توان بالای کارشناسان پلیس فتا در رسیدگی به پرونده‌های سایبری افزود: در حال حاضر ۳۵ روزه به پرونده‌های پلیس فتا رسیدگی می‌شود. این در حالی است که رسیدگی به پرونده‌های جرایم سایبری به طور متوسط در آمار جهانی ۴۶ روز زمان برای رسیدگی نیاز دارد.
 در حال حاضر کره جنوبی طبق آمار ۲۲ روزه به پرونده‌هایش رسیدگی می‌کند که ما تلاش داریم این متوسط را برای کشور خودمان پایین‌تر بیاوریم و با رصد همه اتفاقات پرونده‌های سایبری را دنبال و متهمان و مجرمان آنها را دستگیر کنیم. 
وی در پاسخ به پرسش جام‌جم درباره تحرکات طرفداران داعش و تکفیری‌ها در فضای مجازی و برخورد با این افراد هم گفت: این گروه‌ها فعالیت مجرمانه در تلگرام و در صفحات فارسی زبان داشته‌اند که شناسایی شده‌اند و برخورد لازم با آنها صورت گرفته است، برخی از این گروه‌ها در داخل و برخی فارسی زبان خارج از کشور بودند.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه ۴۳ درصد جرایم سایبری در تلگرام رخ می دهد

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات