همه تأسیسات رژیم صهیونیستی در برد موشک‌های ما قرار دارند

همه تأسیسات رژیم صهیونیستی در برد موشک‌های ما قرار دارند
بازدید 77 زمان 2017/03/04 کد خبر 4929

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، امیر سرتیپ فریدون نوری شامگاه جمعه در یادواره ۱۳۰ شهید بخش زرین‌دشت و …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، امیر سرتیپ فریدون نوری شامگاه جمعه در یادواره ۱۳۰ شهید بخش زرین‌دشت و شهر برزول در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: اگر دشمنان انقلاب خیال واهی تهدید امنیت ملی ما را داشته باشند بارانی از موشک‌های ارتش و سپاه را بر سرشان فرود می‌آوریم و این پاسخی محکم و پشیمان کننده برای آنان است.

وی افزود: امروز ارتش و سپاه قدرتمندتر از گذشته با نظم و هماهنگی بیشتر و با فنّاوری مدرن موشکی نظامی و دفاعی تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب در مقابل کوچک‌ترین تهدید از جانب دشمنان آمادگی کامل مقابله با آنها را دارند.

فرمانده ارشد ارتش در غرب کشور با اشاره به اینکه به یاری خدا و با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی هیچ کشوری جرات تعرض به خاک کشورمان را ندارد گفت: نیروهای مسلح، ارتش و سپاه امروز به حول و قوه الهی در جهان به حدی از توان دفاعی و نظامی قدرتمند دست‌یافته‌اند که قدرت بازدارندگی آنها فراتر از تصور و ادراک دشمنان انقلاب است.

وی بیان کرد: بر مبنای تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا  در حوزه دسترسی به فن‌آوری‌های نوین نظامی، تکنیک‌ و تاکتیک‌های دفاعی و نبردهای متقارن از چنان قدرتی برخورداریم که دشمنان انقلاب اسلامی را به وحشت انداخته‌ایم.

نوری با تاکید افزایش روزافزون ترس دشمنان از پیشرفت‌های دفاعی ایران گفت: با افتخار می‌گویم در طول ۸ سال دفاع مقدس در کنار برادران پاسدار و بسیجی علیه دشمنان مبارزه کردیم و امروز نیز ارتش و سپاه قدرتمند تحت پرچم ولایت و فرماندهی معظم کل قوا در مقابل هر تهدیدی آمادگی پاسخگوئی کامل دارند.

وی بیان کرد: متأسفانه بعضی‌ها در کشور برای کسب قدرت، تمام معیارهای انقلابی و اسلامی را که برایشان جان داده‌ایم زیر پا می‌گذارند و آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

فرمانده ارشد ارتش در غرب کشور افزود: باید قدر و منزلت خودمان را بدانیم چون در کشوری زندگی می‌کنیم که شعائر اسلامی و اعتقاد به ولایت و انتظار فرج امام زمان (عج) در آن موج می‌زند.

وی با اشاره به حضور دشمن‌شکن مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال تصریح کرد: مردم غیور و انقلابی ما باگذشت نزدیک به ۴ دهه از عمر انقلاب و جمهوری اسلامی در روز ۲۲ بهمن ثابت کردند که سرباز ولایت هستند و کسانی که غیر از این فکر می‌کنند باید افکار پوچ خود را تغییر دهند و خود را به دریای خروشان ملت پیوند زنند.

نوری اظهار داشت: امروز دشمنان با دسیسه‌های مختلف مانند اوایل انقلاب در پی ایجاد تفرقه بین نیروهای مسلح هستند غافل از اینکه همه ما اعم از ارتش، سپاه و بسیج سربازان ولایت هستند و اجازه نمی‌دهند کسانی خلاف جهت منویات مقام معظم رهبری حرکت کنند.

وی با بیان اینکه مملکتی که شهادت دارد از دشمنان هراسی به دل راه نمی‌دهد، عنوان کرد: جوانان کشور ما بر مبنای تفکر شهادت‌طلبانه عمل می‌کنند و خانواده شهدا باید افتخار کنند که خداوند این عزت و شرافت را به آن‌ها عطا کرده است چون شهدا با خدا معامله کردند.

فرمانده ارشد ارتش در غرب کشور با تاکید براینکه همه تأسیسات رژیم صهیونیستی در برد موشک‌های ما قرار دارند بیان کرد: اسرائیل جنایت‌کار بداند اگر قصد غلطی را داشته باشد در یک ساعت با چند هزار فروند موشک می‌توانیم سپرموشکی آنها را بر سرشان ویران و این رژیم جعلی را برای همیشه با خاک یکسان کنیم.

 وی با اشاره به نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی و تجهیز داعش علیه جبهه مقاومت و ایران افزود: جبهه کفر و استکبار داعش را علیه جمهوری اسلامی ایران تشکیل دادند ولی فرزندان شجاع ایران اسلامی و مدافعان حرم شجاعانه در مقابل آن‌ها ایستادند و اجر و پاداش معنوی عظیمی را نصیب خود کردند.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه همه تأسیسات رژیم صهیونیستی در برد موشک‌های ما قرار دارند

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات