جنگ نرم با هدف فروپاشی نهاد خانواده پیگیری می‌شود

جنگ نرم با هدف فروپاشی نهاد خانواده پیگیری می‌شود
بازدید 519 زمان 2017/03/05 کد خبر 4971

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، روح‌الله مومن نسب پیش از ظهر امروز ۱۴ اسفندماه در نشست چالش های …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، روح‌الله مومن نسب پیش از ظهر امروز ۱۴ اسفندماه در نشست چالش های فضای مجازی که به همت کانون هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد و اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد، با بیان اینکه فضای مجازی محیط زیست جدید بشر است، اظهارکرد: اینترنت امروز یک هویت مجازی به افراد می‌بخشد به طوری که شهرت و تعداد دوستان فرد بیش از زندگی حقیقی او است.

وی با اشاره به تاثیر بازی‌های رایانه‌ای بر ذهن افراد، تصریح کرد: بازی‌های رایانه‌ای خشن، خشونت را در ذهن بازی‌کننده عادی‌سازی می‌کنند.

کارشناس و پژوهشگر فضای مجازی با اشاره به تاثیر گوشی‌های هوشمند بر سلامت انسان یادآور شد: یک گوشی موبایل می‌تواند یک‌هزار و ۲۰۰ بیماری ایجاد کند.

وی افزود: طبق پژوهش‌های انجام شده سن آغاز تضعیف حافظه و بروز نشانه‌های آلزایمر در اثر استفاده از فضای مجازی و کاهش استفاده از حافظه بلند مدت توسط افراد پایین‌تر آمده است.

کارشناس و پژوهشگر فضای مجازی با اشاره به اینکه جنگ نرم یعنی ایجاد تردید در ذهن افراد، گفت: محل وقوع جنگ نرم خانواده و هدف آن فروپاشی این نهاد به عنوان رکن اصلی جامعه است.

مومن‌نسب با اشاره به ارزش هر کلیک در فضای مجازی، گفت: هر کی لیگ در فضای مجازی می‌توانند به این ۴ تا ۴۰ سنت ارزش داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه محدودیت زمانی در استفاده از اینترنت در کشور ما رعایت نمی شود، تصریح کرد: استاندارد استفاده از اینترنت در اروپا ۱۶ ساعت در ماه است.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه جنگ نرم با هدف فروپاشی نهاد خانواده پیگیری می‌شود

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات