عملیاتی شدن فاز اول و دوم طرح جامع پدافند غیرعامل در هرمزگان

عملیاتی شدن فاز اول و دوم طرح جامع پدافند غیرعامل در هرمزگان
بازدید 122 زمان 2017/03/06 کد خبر 5015

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سید عبدالمحمد سجادی ظهر دوشنبه در هفتمین نشست شورای پدافند غیرعامل استان هرمزگان …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سید عبدالمحمد سجادی ظهر دوشنبه در هفتمین نشست شورای پدافند غیرعامل استان هرمزگان که در سالن اجتماعات آب منطقه ای هرمزگان برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در طی سال ۹۵، به بررسی عملکرد دستگاه ‌های اجرایی در راستای نیل به اهداف پدافند غیرعامل پرداخت.

سجادی با بیان اینکه امسال استان هرمزگان موفق به کسب سه رتبه کشوری در حوزه‌ پدافند غیرعامل شده است، عنوان کرد: شرکت پالایش نفت بندرعباس رتبه برتر کشور را در زمینه رعایت الزامات پدافند غیرعامل کسب کرد و به‌ عنوان الگو در طراحی مفهومی پدافند غیرعامل نیز حائز رتبه شد و همچنین شرکت گاز سرخون و قشم حائز رتبه برتر  HSEو شرکت برق منطقه ‌ای رتبه برتر کشوری را در ارزیابی سالانه وزارت نیرو کسب کرده است.

وی همچنین از عملیاتی شدن فاز اول و دوم طرح جامع پدافند غیرعامل در استان هرمزگان خبر دادند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: استان هرمزگان توانست رتبه‌ ای درخورشان را با تلاش های صورت گرفته در سال ۹۵ در حوزه پدافند غیرعامل کسب کند.

بهروز اکرمی ضمن تشکر و قدردانی از عملکرد دستگاه‌ های اجرایی، بیان داشت: امسال نیز مانند سال گذشته استان هرمزگان توانست رتبه‌ ای درخورشان را با تلاش های صورت گرفته در حوزه پدافند غیرعامل کسب کند و قدم‌های خوب و مؤثری در این زمینه در هرمزگان برداشته ‌شده است.

وی ادامه داد: پدافند غیرعامل حوزه ‌ای جدید است که این موضوع کار ما را سنگین‌تر می ‌کند و در دایره‌ فرهنگی باید به شیوه ‌ای عمل کنیم که این امر به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: روند مجموعه پدافند غیرعامل یک ‌روند رو به رشد در سطح استان و در سطح ملی است و باید سعی در نهادینه ‌سازی آن کنیم.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه عملیاتی شدن فاز اول و دوم طرح جامع پدافند غیرعامل در هرمزگان

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات