سال ۹۵ سالی پرحادثه برای صنعت آب و برق

سال ۹۵ سالی پرحادثه برای صنعت آب و برق
بازدید 121 زمان 2017/03/07 کد خبر 5053

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، مديرکل دفتر مديريت بحران و پدافند غيرعامل وزارت نيرو گفت: سال ۹۵ سالی …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، مديرکل دفتر مديريت بحران و پدافند غيرعامل وزارت نيرو گفت: سال ۹۵ سالی پرحادثه برای صنعت آب و برق بوده که با هماهنگی شرکت‌ها و ستاد وزارت نیرو به خوبی مدیریت شده است.
مديرکل دفتر مديريت بحران و پدافند غيرعامل وزارت نيرو گفت: سال ۹۵ سالی پرحادثه برای صنعت آب و برق بوده که با هماهنگی شرکت‌ها و ستاد وزارت نیرو به خوبی مدیریت شده است.

به‌گزارش پايگاه اطلاع‌رساني وزارت نيرو (پاون)، مهندس “ميثم جعفرزاده” مديرکل دفتر مديريت بحران و پدافند غيرعامل وزارت نيروقبل از ظهر امروز (سه شنبه) در آئين برگزاري سومين همايش سالانه مديريت بحران و پدافند غير عامل صنعت آب و برق با رويکرد مهندسي تمهيدات نوين (سايبري و زيستي) در سالن همايش هاي ساختمان ستادي اين وزارتخانه با بيان اين مطلب که هرگز در مقابل حوادث تسليم نشده ايم افزود: هيچگاه تسليم نشديم و لب به گلايه هم نگشوديم و همواره حوادث را به فال نيک گرفته و خود را در معرض آزمون الهي براي خدمت به هموطنان ديده ايم.

وي افزود: خدا را شاکريم که تاکنون از حوادث رو سفيد بيرون آمده ايم و تلاش مي کنيم که از اين پس نيز شرمنده مردم نشويم.

جعفر زاده با اشاره به اين مطلب که سالي که گذشت ، به گواه آمار و مستندات موجود، يکي از سال هاي پر حادثه بوده است، گفت: بهار گذشته را با وقوع حادثه سيلاب سد دز آغاز کرديم و به تدريج طوفان و سيلاب و برف و بوران تمام نقاط کشور را در بر گرفت.

وي تصريح کرد: شايد کمترين نقطه اي از کشور وجود داشته باشد که در سال جاري حتي براي يک بار دچار حادثه و بحران نشده باشد.

مديرکل دفتر مديريت بحران و پدافند غيرعامل وزارت نيرو با بيان اينکه امسال هماهنگي خوبي بين شرکت هاي استاني و شرکت هاي مادر تخصصي و حوزه ستادي وجود داشت، گفت: اين هماهنگي باعث شد تا در زمان وقوع حادثه، تا بازگشت به شرايط کمي و کيفي آب و برق، لحظه اي وقفه ايجاد نشود.

وي ادامه داد: اين آزمون براي هماهنگي نقطه عطفي بود تا با شناسايي نقاط ضعف و قوت، ارائه راهکاري براي آينده باشد.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه سال ۹۵ سالی پرحادثه برای صنعت آب و برق

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات