جبهه پدافندی ایران در بخش اقتصادی ضعیف است

جبهه پدافندی ایران در بخش اقتصادی ضعیف است
بازدید 504 زمان 2017/03/09 کد خبر 5101

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سرهنگ علی قاسمی ظهر امروز در مراسم اختتامیه شورای عالی بسیج کارمندان خراسان …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سرهنگ علی قاسمی ظهر امروز در مراسم اختتامیه شورای عالی بسیج کارمندان خراسان جنوبی اظهار داشت: اگر امروز سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه طبق فرمایشات رهبری عمل نکند و آستانه صبر، پایداری در مسئولان پایان پذیرد سنت الهی در مورد ملت اتفاق می‌افتد و ما هم به سرنوشت قوم بنی‌اسرائیل گرفتار می‌شویم.

وی افزود: رهبر انقلاب به دولت فرمان تشکیل قرارگاه و فرماندهی اقتصاد مقاومتی را صادر کردند چون لشکرها نباید به میل خود در این عرصه کار کنند و ملت ما در اطاعت از فرمان ولایت تاکنون خوب عمل کرده است که این امر را در مراسم ۲۲ بهمن شاهد بودیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: در انتخابات با وجود تمامی مشکلات مردم ما همیشه در صحنه حضور داشته و ایستادگی می‌کنند  چون وابسته به شرق و غرب نبوده و تنها مطیع خدا بودن رمز موفقیت انقلاب اسلامی است.

قاسمی با بیان اینکه ۷۵درصد شهدای جنگ بسیجیان بودند افزود: ایستادگی و مقاومت در بسیج باید تقویت شود و امربه معروف و نهی از منکر مانند نماز واجب است و امکان ندارد دم از اطاعت و ولایت بزنیم و در کنار آن مدیری سکولار را بپذیریم چون نور و ظلمت با هم جور در نمی‌آید و ایمان و یقین با منافق‌گری با هم سازگار نیست.

وی بیان کرد: ما با کنسرت مخالف نبوده و با برگزاری جشن‌های مختلط با هر عنوانی که به شکل خانوادگی یا دانشجویی برگزار می‌شود و در آن آهنگ و بزن و برقص است مخالف هستیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: استقامت در عرصه اقتصاد مقاومتی قناعت است و در حال حاضر از هر نظر تحت فشار و تحریم هستیم و کاسه صبر برخی از اقشار جامعه دارد لبریز می‌شود که دراین شرایط امام جامعه شرایط را بهتر از هر کسی دیگر درک می‌کند.

قاسمی با بیان اینکه  انقلاب اسلامی در تمامی شرایط، مقاطع و بحرانها با حوادث خاصی مواجه بوده است افزود: به شکلی که امروز تهاجم و فشارها همه جانبه است در هیچ زمانی سابقه نداشته است.

وی بیان کرد: اگر با ایمان به خدا، صبرو پایداری بر سر عهد و پیمان با شهدا، ولایت و آرمان‌های انقلاب ثابت قدم باشیم مانند همیشه تاریخ هر جا در برابر کفر و نفاق ایستادگی کردیم پیروز می‌شویم و اگر استقامت، پایداری و صبر در تمامی زمینه‌ها ادامه یابدپیروزی از آن ما است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: اگر تحمل و صبر ما پایان پذیرد شکست ما حتمی و قطعی است و ملت ما تا کنون در پایداری، استقامت در مسیر انقلاب و اطاعت از رهبری الگو بوده است.

قامسی افزود: انقلاب اسلامی به مرز ۴۰ سالگی نزدیک می‌شود و هیچ حکومت مردمی دینی ماندن انقلاب اسلامی در تاریخ وجود ندارد و از طرفی دشمن حربه‌ها را بیشتر و حلقه محاصره را تنگ‌تر می‌کند و ما در تمامی بخشها پدافند داشتیم اما در بخش اقتصادی جبهه پدافندی ما محکم نیست.

وی بیان کرد: استکبار همان دشمنان خارجی مانند آمریکا و اسرائیل است که تمام هدف آنها براندازی نظام اسلامی است و می‌خواهند که ایران باشد اما ایرانی با اهداف اسلامی نباشد.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه جبهه پدافندی ایران در بخش اقتصادی ضعیف است

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات