ایثار در عرصه اقتصاد مقاومتی شرط اعتقاد به ولایت فقیه است

ایثار در عرصه اقتصاد مقاومتی شرط اعتقاد به ولایت فقیه است
بازدید 147 زمان 2017/03/12 کد خبر 5177

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، اسماعیل جبارزاده در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان، …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، اسماعیل جبارزاده در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان، اظهار داشت: خود را منتسب به جامعه رزمندگان می‌دانیم و باور داریم که شهدا ناظر بر رفتار و اعمال ما هستند و خوشحالیم که این باور در اغلب لایه‌های مدیریتی استان نهادینه شده است.

وی با بیان اینکه یکی از معیارهای انتخاب مدیران استانی، داشتن سوابق جنگ و جبهه بوده است، افزود: بیش از ۷۰ درصد فرمانداران و مدیران استان جانباز، رزمنده و یا از خانواده معظم شهدا هستند.

جبارزاده با اشاره به کاهش آمار جرم و جنایت و افزایش ضریب امنیتی استان، گفت: معتقدم که اگر فرهنگ ایثار و شهادت در استان حاکم نبود نمی‌توانستیم به این دستاوردها نائل شویم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه نسل جدید همچون نسل انقلاب در صحنه حضور دارند، گفت: جوانان امروز چیزی از جوانان دهه ۶۰ کم ندارند و نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت و انقلاب بی‌تفاوت نیستند.

وی با بیان اینکه عافیت‌طلبان دوران جنگ اکنون خود را تشنه جنگ نشان می‌دهند، گفت: اگر روزی قرار باشد که با دشمنان انقلاب رودررو شویم، باز هم رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند که به همراه فرزندان خود و پرشورتر از گذشته در صحنه حضور خواهند داشت.

جبارزاده با بیان اینکه جوانان ما تشنه شنیدن خاطرات شهدا هستند، پیشنهاد کرد تقویم ایثار و شهادت در سال ۱۳۹۶ برای تمامی دستگاه‌ها تهیه و ۳۰ برنامه فاخر در این حوزه برای سال آینده تدوین شود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به اتمام ساختمان پارک موزه دفاع مقدس بعد از ۲۰ سال در دولت تدبیر و امید، گفت: موزه دفاع مقدس یکی از نمادهای ایثار و شهادت در هر شهری است و این پروژه نیز یکی از نمادهای مقاومت در استان آذربایجان شرقی خواهد بود.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه ایثار در عرصه اقتصاد مقاومتی شرط اعتقاد به ولایت فقیه است

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات