رونمایی از میثاق نامه ایمنی با امضای ۴۰هزار دانش آموز

رونمایی از میثاق نامه ایمنی با امضای ۴۰هزار دانش آموز
بازدید 225 زمان 2017/03/14 کد خبر 5195

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی،این همایش با ابتکار سازمان آتش‌نشانی نسیم‌شهر و مشارکت اداره آموزش و پرورش ناحیه …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی،این همایش با ابتکار سازمان آتش‌نشانی نسیم‌شهر و مشارکت اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهرستان بهارستان و با حضور سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در هنرستان دخترانه تقواپیشگان برگزار شد.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران در این مراسم با تجلیل از اقدام ارزشمند دانش‌آموزان نسیم شهری گفت: این حرکت بی‌نظیر فرهنگی می‌تواند الگوی مناسب برای تمامی دانش‌آموزان کشور باشد.

وی افزود: هر سال همزمان با چهارشنبه‌سوری برخی افراد بر اثر استفاده از مواد منفجره حوادثی را برای خود و دیگران به‌وجود می‌آورند که حرکت ارزشمند دانش‌آموزان نسیم‌شهری در امضای این میثاق‌نامه می‌تواند برای بیشگیری از این‌گونه حوادث تأثیرگذار باشد.

او همچنین خواستار توجه جدی به پدافند غیرعامل و جلوگیری از برخی حوادث شد و گفت: ما برای پیشگری از برخی حوادث غیرمترقبه باید موضوع پدافند غیر عامل را در حوزه شهری به‌طور جدی دنبال کنیم که این امر می‌تواند کمک شایانی از بروز برخی حوادث داشته باشد.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه رونمایی از میثاق نامه ایمنی با امضای ۴۰هزار دانش آموز

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات