سازمان جهاد کشاورزی استان تهران به عنوان دستگاه برتر در حوزه پدافند غیرعامل و مبارزه با قاچاق کالا شناخته شد

سازمان جهاد کشاورزی استان تهران به عنوان دستگاه برتر در حوزه پدافند غیرعامل و مبارزه با قاچاق کالا شناخته شد
بازدید 637 زمان 2017/03/14 کد خبر 5219

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی،با اهدای دو لوح جداگانه از سوی استاندار تهران از اقدامات تاثیرگذار سازمان جهاد …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی،با اهدای دو لوح جداگانه از سوی استاندار تهران از اقدامات تاثیرگذار سازمان جهاد کشاورزی استان تهران به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر درحوزه پدافند غیرعامل و مبارزه با قاچاق کالا و ارز تقدیر شد.

درمتن پیام سید حسین هاشمی، استاندار تهران خطاب به علی اشرف منصوری،  رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران آمده است:

نظر به اقدام های ارزشمند، تاثیرگذار و بسیجی وار جنابعالی در حوزه پدافند غیر عامل به ویژه در گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل سال جاری ، از شما نهایت تقدیر و تشکر را داشته و از خداوند متعال توفیقات روزافزون شما را تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم( عجل الله تعالی فرجه الشریف) و زعامت مقام معظم رهبری ( دامت برکاته) مسئلت می نمایم.

هم چنین در مراسم دیگیری استاندار و رییس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با اهدای لوحی از تلاش و اقدامات سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و دست اندرکاران در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال ۱۳۹۵ تقدیر و تشکر کرد.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه سازمان جهاد کشاورزی استان تهران به عنوان دستگاه برتر در حوزه پدافند غیرعامل و مبارزه با قاچاق کالا شناخته شد

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات