ضرورت برخورداری از آمادگی های لازم برای مقابله با تهدیدات و مخاطرات احتمالی

ضرورت برخورداری از آمادگی های لازم برای مقابله با تهدیدات و مخاطرات احتمالی
بازدید 559 زمان 2017/03/15 کد خبر 5239

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، آخرين جلسه شورای پدافند غیرعامل مازندران در سال ۹۵، به ریاست معاون سیاسی، …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، آخرين جلسه شورای پدافند غیرعامل مازندران در سال ۹۵، به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی برگزار شد.

عليرضا يونسي رستمي، با اشاره به اين كه  شورای پدافند غیرعامل استان در شمار برترین ها ی کشور قرار دارد، ضمن قدرداني از تلاشهای اعضاي این شورا، بيان كرد: پدافند غیرعامل در گذشته یک واژه نا آشنا بود، اما امروز در سايه تلاش و اطلاع رساني درست این واژه به عنوان یک مفهوم آشنا در سطح استان درآمده است.

جانشین رئیس شورای پدافند غیرعامل استان گفت: باید در پدافند غیرعامل بدنبال  شکوفایی خرد ها باشيم و نسبت به احصاء نیازها و تهدیدات اقدام نمائیم و از آمادگي هاي لازم براي مقابله با تهديدات برخوردار باشيم.

وي با تاكيد بر اين كه مخاطرات زیستی استان بايد مورد توجه و پايش باشد، خاطر نشان کرد: با توجه به احتمال وقوع تهدیدات فراروی استان در سال آینده باید بررسی ها و اقدامات لازم صورت گيرد.


نبوی، مدیر کل پدافند غیرعامل استان نیز ضمن بیان ضرورت پرداختن به موضوع بنیادی پدافند غیرعامل و تاکید بر اجرای تاکیدات و الزامات قانونی ، از تلاش ها و زحمات یک ساله روساء و دبیران کارگروه ها و کمیته ها ی پدافند غیرعامل تقدیر کرد و اقدامات خوب سال جاری را مرهون تلاشهای این عزیزان دانست.


وي با اشاره به تدوین برنامه سال ۹۶ پس از نشست های مستمر با دبیران مرتبط خواستار اهتمام در اجرایی شدن برنامه های تدوینی در سال آتی شد.

معاون قرارگاه پدافند زیستی استان از برگزاری ۹ جلسه ویژه درستاد قرارگاه زیستی استان خبر داد و گفت: این جلسات در راستای کنترل و مقابله با بیماریهای حوزه دام و طیور همچون آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و تب برفکی و کنترل آفت شب پره شمشاد انجام و تمهیدات لازم اتخاذ شد تا شاهد کنترل شیوع بیماریهای مذکور در سطح استان باشیم.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه ضرورت برخورداری از آمادگی های لازم برای مقابله با تهدیدات و مخاطرات احتمالی

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات