آمریکا از طریق نفوذ در صدد تغییر در محاسبات ماست

آمریکا از طریق نفوذ در صدد تغییر در محاسبات ماست
بازدید 586 زمان 2017/03/17 کد خبر 5249

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، حجت‌الاسلام علی سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه در جمع منتخبان ائمه جماعات تهران …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، حجت‌الاسلام علی سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه در جمع منتخبان ائمه جماعات تهران با تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) تهدیدات متوجه این عصر از انقلاب را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه شرایط انقلاب اسلامی هیچگاه به حساسیت این مقطع از زمان نبوده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز از سویی قله‌های استقلال، اقتدار و پیروزی را در نوردیده و ظرفیتهای بسیاری را در دنیا ایجاد کرده و از سوی دیگر با تهدیداتی نیز مواجه است.

وی با اشاره به مقاطع مهم تاریخ اسلام اظهار داشت: بعثت بعنوان آغاز اسلام ناب، غدیر استمرار اسلام، عاشورا احیاگر اسلام و ظهور جهانی اسلام به رهبری آخرین حجت خدا، مقاطع مختلف تاریخ اسلام است که انقلاب اسلامی زمینه ساز حکومت جهان اسلام می باشد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: در این مسئله که انقلاب اسلامی ایران مقدمه‌ای برای جهانی شدن اسلام است تردیدی وجود ندارد، از این رو انقلاب باید به بهترین وجه تقویت شود تا بتواند برای ظهور آفرین حجت خدا کادرسازی کند.

حجت‌الاسلام سعیدی از جبهه استکبار جهانی به رهبری آمریکا و لیبرال سکولار داخل به عنوان دو جبهه‌ای که در برابر انقلاب اسلامی صف آرایی کرده‌اند، یاد کرد و گفت: انقلاب اسلامی از بدو تشکیل تا به امروز با استکبار در تقابل است و بحمد الله توانسته ظرفیت‌های مطلوب و بسیار زیادی را ایجاد کند.

وی با اشاره به استراتژی آمریکایی‌ها به منظور مقابله با انقلاب اسلامی در عرصه بین المللی آمریکا به دنبال جهانی سازی با استفاده از اطلاعات متمرکز، زبان واحد، کالا و فرهنگ مشترک جهانی بوده اند، علاوه بر این غربی سازی را با توسعه ایدئولوژی غربی، توسعه مدل لیبرال دموکراسی، گسترش فرهنگ و نهادینه سازی سبک زندگی غربی دنبال می‌کردند که متاسفانه امروز برخی آثار آن در جامعه ما مشاهده می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها همچنین فرمانروایی بر دنیا را با ائتلاف سازی در مسائل جهانی، مهار و مقابله با انقلاب اسلامی ایران و قدرت خاتمه دادن به بحرانها و سلطه بر انرژی جهان دنبال می‌کردند، اظهار داشت: تمرکز فشار بر غرب آسیا به دلیل سلطه بر شریان انرژی، توسعه رژیم صهیونیستی از نیل تا فرات و مقابله با حرکت‌های اسلامی از دیگر اقداماتی بود که آمریکا دنبال می‌کرد.

حجت‌الاسلام سعیدی در ادامه با تاکید بر اینکه انقلاب ما با جهانی سازی آمریکا مقابله کرد، گفت: اقتدار و قدرت انقلاب اسلامی تا به امروز تمامی توطئه‌ها و خباثت‌های آمریکا را ناکام گذاشته و به اذعان خود آنها، ایران یکی از قدرت‌های تاثیرگذار دنیا به شمار می‌رود که در صحنه معادلات میدانی منطقه شاهد این تاثیر هستیم.

وی افزود: از سوی دیگر امروز استراتژی آمریکا در امنیت سازی برای صهیونیست‌ها نه تنها موفق نبوده بلکه صهیونیست‌های غاصب که روزی استراتژی “از نیل تا فرات” را دنبال می‌کردند امروز در درون سرزمین‌های اشغالی نیز امنیت ندارند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها برای مقابله با انقلاب اسلامی بطور خاص برنامه ریزی کرده‌اند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها از بدو پیروزی انقلاب تا به امروز استراتژی‌های مختلف از جنگ سخت و آشوب و ناامنی تا جنگ نرم و تحریم اقتصادی و … را برعلیه این انقلاب الهام بخش بکار گرفته‌اند اما تمامی این رویکردها با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران دنبال شده است و در این مدت هیچگاه هدف خود را تغییر نداده‌اند.

حجت‌الاسلام سعیدی افزود: امروز نیز آنها از طریق “نفوذ” در صدد تغییر در محاسبات، نگرش، رفتار و ساختار هستند تا از این طریق بتوانند به نظام ما آسیب جدی وارد کنند.

وی در پایان تاکید کرد: در شرایطی که دشمن درپی القای رویکرد آمریکا هراسی و تسلیم در برابر آن و نیز ایجاد تغییر در محاسبات مردم است، روحانیون رسالت مهم و خطیری را در شناساندن تهدیدات متوجه انقلاب و نظام به جامعه بر دوش دارند.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه آمریکا از طریق نفوذ در صدد تغییر در محاسبات ماست

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات