حمله تروریستی به پارلمان انگلیس در سالگرد حملات بروکسل + تصاویر

حمله تروریستی به پارلمان انگلیس در سالگرد حملات بروکسل + تصاویر
بازدید 667 زمان 2017/03/22 کد خبر 5303

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملدر سالگرد حملات تروریستی در بروکسل، وقوع یک حمله تروریستی در بیرون از پارلمان انگلیس، بالاخره لندن …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملدر سالگرد حملات تروریستی در بروکسل، وقوع یک حمله تروریستی در بیرون از پارلمان انگلیس، بالاخره لندن یکی از سخت ترین هدف ها برای تروریست ها را نیز درگیر حملات تروریستی کرد.
 به گزارش «تابناک»؛ وقوع یک سلسله حملات تروریستی در اطراف پارلمان انگلیس، منجر به زخمی شدن حدود ۱۲ تن شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده در شرایطی که ترزا می در پارلمان حضور دارد، در ابتدا یک مرد مهاجم حدوداً چهل ساله با لباس مشکی قصد ورود به پارلمان را داشته است.
 ظاهراً نیروهای پلیس ورودی پارلمان با این مهاجم درگیر شدند و یکی از پلیس ها توسط چاقویی که مهاجم در اختیار داشته، زخمی شده است. مهاجم پس از عبور از سد دو نگهبان ورودی ابتدایی پارلمان از سوی چند پلیس لباس شخصی شناسایی می شود و پس از عدم توجه به اخطارها به ضرب گلوله متوقف می شود. خبرهای اولیه از زنده بودن این مهاجم حکایت دارد.
همزمان با وقوع این حمله، یک خودرو در اطراف پارلمان شماری از مردم را زیر گرفت و سپس به دیوار پارلمان کوبید. گفته می شود راننده این خودرو به ضرب گلوله متوقف شده اما پلیس از انتشار اطلاعاتی که جزئیات این حادثه را مشخص کند، متوقف پرهیز کرده اما در عین حال اعلام شده این حوادث تروریستی است، مگر آنکه خلافش ثابت شود.
 پس از وقوع این حملات، پارلمان بریتانیا بسته شده و گروهی از نیروهای امنیتی انگلیس عملیاتی برای بررسی بخش های مختلف پارلمان را آغاز کردند تا در صورتی که مهاجم دیگری توانسته باشد بدون جلب توجه وارد پارلمان این کشور شده باشد، شناسایی و متوقف شود.
 این نخستین حمله تروریستی در خاک انگلیس از زمان آغاز سلسله حملات تروریستی داعش به کشورهای اروپایی است. برخی تروریست های دستگیر شده در سایر کشورهای اروپایی، علت عدم انجام عملیات در خاک انگلیس را سطح بالایی امنیتی این کشور مطرح کرده بودند اما ظاهراً تروریست ها توانسته از سد امنیتی انگلیس عبور کنند.
این خبر تکمیل می شود
منبع : تابناک


خبر های مشابه حمله تروریستی به پارلمان انگلیس در سالگرد حملات بروکسل + تصاویر

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات