جهانگیری:به صرف اینکه بگوییم از تولید داخلی حمایت می‌کنیم، حمایت انجام نمی‌شود

جهانگیری:به صرف اینکه بگوییم از تولید داخلی حمایت می‌کنیم، حمایت انجام نمی‌شود
بازدید 561 زمان 2017/03/26 کد خبر 5403

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، اسحاق جهانگیری در حاشیه بازدید مجموعه فرهنگی کاخ گلستان در جمع خبرنگاران خاطرنشان …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، اسحاق جهانگیری در حاشیه بازدید مجموعه فرهنگی کاخ گلستان در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: رفتارهای آمریکایی‌ها ویژگی خاص حاکمرانان این کشور است و باید خودشان پاسخگوی آن باشند اما حتما ما در دولت و وزارت خارجه تحریم‌های جدید را بررسی می‌کنیم و چنانچه نقض برجام باشد عکس‌العمل‌ مناسب را انجام خواهیم داد.

وی افزود: این تحریم‌ها هیچ خللی در مسیر پیش روی جمهوری اسلامی ایران ایجاد نخواهد کرد و هیچ فشاری به ما وارد نخواهد شد. اقتصاد ایران نیز سیاست‌هایی در پیش گرفته شده که روز به روز در حال مقاوم‌شدن حرکت می‌کند و باید در مقابل فشارهای مختلف مقاومت داشته باشد.

معاون اول رئیس‌جمهور تاکید کرد: ملت ما با انسجام به وحدت خودشان از سیاست‌های دولت حمایت خواهند کرد و امیدواریم در سایه این حمایت‌ها بتوانیم از همه این مشکلات عبور کنیم و در مسیر توسعه گام برداریم.

وی همچنین درخصوص پیام نوروزی رهبری و نام‌گذاری امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی یکی از سیاست‌های اساسی است که ما در کشور دنبال می‌کنیم و اقدامات بسیار خوبی در این حوزه انجام شد و در سال جدید نیز مقام معظم رهبری به حوزه اشتغال یک تاکید ویژه‌ای داشته است و ما نیازمند فعالیت‌هایی هستیم که بتوانیم برای جوانان تحصیل‌کرده شغل ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه لازمه این کار سرمایه‌گذاری مناسب و تولید مناسب است، گفت: باید موانع و مشکلات سرمایه‌گذاری و رونق تولید برنامه‌های دقیقی را برطرف کنیم و صرف اینکه بگوییم از تولید داخلی حمایت می‌کنیم حمایت شکل نمی‌گیرد. تولید داخلی برای ما تاثیرگذار است که از کیفیت و قیمت خوبی برخوردار باشد و امکان رقابت را داشته باشد.

جهانگیری خاطرنشان کرد: امروز بعدازظهر اولین جلسه هیات دولت در سال جدید تشکیل خواهد شد و حتماً دستور اصلی دولت موضوع پیام نوروزی رهبری خواهد بود. همچنین در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی نیز مباحث مهمی در این حوزه مطرح خواهد شد.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه جهانگیری:به صرف اینکه بگوییم از تولید داخلی حمایت می‌کنیم، حمایت انجام نمی‌شود

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات