الحوثی: عربستان جرات رویارویی مستقیم با ایران را ندارد

الحوثی: عربستان جرات رویارویی مستقیم با ایران را ندارد
بازدید 172 زمان 2017/04/01 کد خبر 5529

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی به نقل از العهد، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد  که …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی به نقل از العهد، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد  که ائتلاف متجاوز سعودی آمریکایی اماراتی می‌خواهد سرزمین، جزایر، شهرهای ما و باب‌المندب را که یکی از مهمترین گذرگاه‌های دریایی در جهان به شمار می‌رود، از ما بگیرد.

وی طی سخنانی به مناسبت اولین جمعه ماه رجب گفت: دشمنان می‌خواهند وارد جامعه ما بشوند و از طریق تهاجم فرهنگی چهره اسلام را تخریب کنند.

الحوثی با بیان اینکه ائتلاف متجاوز سعودی تلاش می‌کند هویت ما را نابود کند، افزود: ائتلاف متجاوز سعودی با دشواری زیادی در نبرد خود علیه ما روبه رو است و این نبرد نبردی سیاسی نیست، زیرا آن‌ها می‌خواهند ملت ما را به بندگی بگیرند و بر ما تسلط یابند.

رهبر جنبش انصارالله با بیان اینکه ائتلاف متجاوز سعودی، انسانیت، دین و کرامت مزدوران را از آن‌ها خریده‌اند تاکید کرد: اگر ارزش‌ها و اصول را از ما بگیرند یعنی اینکه ما آنچه را ائتلاف متجاوز می‌خواهد قبول کرده‌ایم و مانند مزدوران، مزدور آمریکا و یارانش شده‌ایم.

وی با تاکید بر آمادگی برای تبادل اسرا گفت: امارات از یک قرارداد بزرگ تبادل اسرا جلوگیری کرد.

الحوثی با بیان اینکه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از نبرد ساحل حمایت می‌کنند، از همه قبایل، ارتش و کمیته‌های مردمی و جوانان این کشور خواست که تا آزادی آخرین وجب از خاک یمن  از نبرد ساحل حمایت کنند.

وی با اشاره به نقشه آمریکا و عربستان و امارات و مزدوران آن‌ها برای هدف قرار دادن الحدیده، تاکید کرد که مقاومت تا اخراج نیروهای متجاوز از کشور ادامه دارد.

الحوثی خطاب به ائتلاف متجاوز سعودی گفت: همه آنچه در یمن انجام می‌دهید به خاطر اسرائیل است، و اقدمات شما تاثیری بر ایران نمی‌گذارد. شما از ایران مستقیما سیلی می‌خورید. عربستان سعودی از خوردن سیلی مستقیم از ایران می‌ترسد و بنابراین جرات رویارویی با ایران در عراق یا سوریه را ندارد.

رهبر انصارالله ضمن قدردانی از مواضع ایران گفت: ایران با یمن همبستگی می‌کند و مواضع آن درخشان است.

الحوثی گفت: نشست سران عرب نشست اموات بود و مساله محوری امت اسلامی یعنی مسأله فلسطین برای آن‌ها اهمیتی ندارد و اعراب مسأله فلسطین را فراموش کرده‌اند.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه الحوثی: عربستان جرات رویارویی مستقیم با ایران را ندارد

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات