کشتن شیعه‌ها همان چیزی است که ما می‌خواهیم

کشتن شیعه‌ها همان چیزی است که ما می‌خواهیم
بازدید 124 زمان 2017/04/05 کد خبر 5637

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی؛ مایکل شویر، افسر ارشد عملیاتی سازمان سیا کسی است که ۲۲ سال در …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی؛ مایکل شویر، افسر ارشد عملیاتی سازمان سیا کسی است که ۲۲ سال در این سازمان کار کرده و عضو تیم پیگرد اسامه بن لادن بوده است. وی در مصاحبه‌ای صراحتاً اظهار می‌دارد که آمریکا دیگر توان مقابله نظامی ندارد و می‌گوید جنگ بین شیعه و سنی دقیقا همان چیزی است که آمریکا می‌خواهد. وی در واقع با این حرف مستقیماً از حضور گروهک تروریستی داعش در منطقه دفاع می‌کند و آن را وسیله‌ای برای دستیابی به اهداف ایالات متحده می‌داند.
 
ارتباط بین آمریکا و داعش موضوعی است که علی‌رغم انکار دولت آمریکا همواره مطرح بوده است. کما اینکه هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه اسبق آمریکا در کتاب خاطرات خود می‌نویسد «ما داعش را برای تقسیم خاورمیانه ایجاد کردیم.» او همچنین در جای دیگری از کتاب نقل می‌کند: “قرار بود ما در روز پنجم ژوئیه سال ۲۰۱۳ (چهاردهم تیر ماه ۱۳۹۲) در نشستی با دوستان اروپایی خود «دولت اسلامی» را به رسمیت بشناسیم. من به ۱۱۲ کشور سفر کردم تا نقش آمریکا و توافق با بعضی از دوستان را درباره به رسمیت شناختن دولت اسلامی بلافاصله پس از تشکیل آن توضیح دهم اما به‌ یکباره همه ‌چیز در برابر چشمان ما فرو ریخت”.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه کشتن شیعه‌ها همان چیزی است که ما می‌خواهیم

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات