هکرهای جوان؛ ارتش چهارم فرانسه

هکرهای جوان؛ ارتش چهارم فرانسه
بازدید 584 زمان 2017/04/08 کد خبر 5719

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، دولت فرانسه، اخیراً استخدام هکرهای جوان را به منظور تقویت توان مبارزه با …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، دولت فرانسه، اخیراً استخدام هکرهای جوان را به منظور تقویت توان مبارزه با حملات و دفاع سایبری این کشور، آغاز نموده است.
افسران ارشد نظامی فرانسه، مرکز دفاع سایبری، واقع در غرب این کشور را مسئول گزینش و استخدام این افراد کرده‌اند. مقامات مسئول، هدف اصلی از اجرای این پروژه را ایجاد آمادگی در برابر تهدیدات سایبری موجود برای زیر ساخت‌های حیاتی، چون آب، برق، ارتباطات و حمل‌ونقل، اعلام کردند.

نگرانی فرانسوی‌ها، پس از اتهام آمریکا به روسیه، مبنی بر دخالت این کشور در انتخابات ریاست جمهوری ایالات‌متحده، دو چندان شده است. دفاع سایبری، برای فرانسه نیز، همچون روسیه، چین و ایران، به یکی از مهم‌ترین اولویت‌های امنیت ملی، بدل شده است.

جین لدریان (Jean-Yves Le Drian)، وزیر دفاع فرانسه، دسامبر گذشته، در مراسم افتتاح فرماندهی عملیاتی سایبری جدید ارتش این کشور، گفت: «تهدیدات رشد بیشتری خواهند کرد. کمیت و کیفیت حملات، به صورت بی وقفه در حال رشد است.»

این واحد دفاع سایبری که ارتش چهارم شناخته می‌شد تا سال ۲۰۱۹، میلیاردها یورو سرمایه، به خود اختصاص خواهد داد. مأموریت و اولویت فعلی این یگان، ساماندهی و به کارگیری حدود ۳۲۰۰ سرباز دیجیتال و ۴۰۰۰ نیروی ذخیره در این عرصه است.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه هکرهای جوان؛ ارتش چهارم فرانسه

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات