واکنش وزارت خارجه به اتهامات پادشاه اردن به ابران

واکنش وزارت خارجه به اتهامات پادشاه اردن به ابران
بازدید 508 زمان 2017/04/09 کد خبر 5739

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، بهرام قاسمی گفت: به نظر می‌رسد پادشاه اردن در تعریف تروریسم دچار یک …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، بهرام قاسمی گفت: به نظر می‌رسد پادشاه اردن در تعریف تروریسم دچار یک اشتباه راهبردى و اساسی است و تعابیر به کار رفته در اظهارات ایشان . صواب آن است که ایشان در ابتدا به آمارهای رسمی منتشر شده از تروریست های اردنی که به داعش و دیگر گروه های خونریز و جاهل می پیوندند اندک توجه و نگاهی داشته باشد و سپس درباره ایران که در خط مقدم مبارزه با تروریسم‌ و افراطی گری و برای تحکیم امنیت تمام منطقه تلاش و مجاهدت می کند، اظهار نظر نمایند.

قاسمى ضمن یادآورى مشکلات مستمرى که با جعل رژیم نامشروع صهیونیستى گریبانگیر جهان اسلام و کشورهاى منطقه شده است تأکید کرد: اعلام حمایت از امنیت این رژیم اشغالگر که عملاً به معناى ناامنى تمامی منطقه است و طرح قیاس هاى بى اساس و طنز آلود میان ایران و سرکردگان گروههاى تروریستى، آن هم از سوى پادشاه یک کشور عربى و اسلامى،  شوربختانه گویاى وضعیت بغرنج  و اسفباری است که این منطقه در آن به سر مى برد. 

بی شک بخش مهمی از  وضعیت موجود منطقه نتیجه نگاه هاى اشتباه سیاستمداران  برخى کشورها به روندهاى سیاسى و اتخاذ سیاست‌هاى مخرّب و غلطی است که در نهایت می‌تواند تمام منطقه را به ورطه ناامنى و بى‌ثباتى بیشتر  سوق دهد. 

 برای کمک به امنیت، ثبات و وحدت در منطقه بهتر آن است که ایشان نیز اندک زمانی را به مطالعه منطق، تاریخ  و جغرافیای منطقه اختصاص دهند.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه واکنش وزارت خارجه به اتهامات پادشاه اردن به ابران

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات