سردار امامیان: “سامانه بازرسی خودرو” برای مبارزه جدی با قاچاق کالا تولید شده است

سردار امامیان: “سامانه بازرسی خودرو” برای مبارزه جدی با قاچاق کالا تولید شده است
بازدید 169 زمان 2017/04/11 کد خبر 5799

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سردار امامیان رئیس سازمان جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب راسلامی در …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سردار امامیان رئیس سازمان جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب راسلامی در مراسم رونمایی از اولین سامانه‌های بازرسی خودردوها، گفت: امسال از سوی مقام معظم  رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده و تکرار اقتصاد مقاومتی به عنوان محور سال بیانگر این است که این موضوع یک سیاست راهبردی بوده که باید تداوم پیدا کند.

وی افزود: آنچه که امروز افتتاح شد سامانه‌ای است که سالیان سال برای طراحی آن چشم امید به خارج از کشور داشتیم و در شرایط تحریم معدود کشورهایی می‌توانستند این تکنولوژی را به ما بدهند، اگر هم می‌دادند با هزینه‌های گزاف وارد کشور می‌شد و امروز به لطف خدا توانستیم شاهد آن باشیم. این تکنولوژی بومی شده و کارایی لازم را در مبادی ورودی کشور دارد.

رئیس سازمان جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه ادامه داد: این سامانه‌های بازرسی در راستای تدابیر مقام معظم رهبری درباره مبارزه جدی با قاچاق کالا از مبادی رسمی کشور و برای اولین بار به صورت بومی تولید شده است.

سردار امامیان با بیان اینکه این سامانه‌ها با همت متخصصان سازمان تحقیقات نزسا و شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران و با به کارگیری ظرفیت‌های موجود طراحی و ساخته شده، تاکید کرد: به عنوان مثال سامانه بازرسی کانتینر و کامیون با قابلیت تصویربرداری پرسرعت به صورت آنی از کامیون‌ها و کانتینرها و نمایش محتویات بار به اپراتور، امکان بازرسی و کنترل کالاها را بدون باز کردن کانتینرها و در کمترین زمان ممکن فراهم می‌کند و هزینه تولیدآن بسیار پایین‌تر از نمونه‌های مشابه خارجی است.


منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه سردار امامیان: “سامانه بازرسی خودرو” برای مبارزه جدی با قاچاق کالا تولید شده است

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات