مقام معظم رهبری در حوزه آسیب‌های اجتماعی “انجام کار فوق‌العاده” را انتظار دارند‌

مقام معظم رهبری در حوزه آسیب‌های اجتماعی “انجام کار فوق‌العاده” را انتظار دارند‌
بازدید 545 زمان 2017/04/13 کد خبر 5869

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر  خوزستان …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر  خوزستان با بیان اینکه  خوزستان استانی مهم برای کشور است، اظهار داشت: در حوزه آسیب‌های اجتماعی  باید جایگاه‌های بهتری کسب کرد به همین منظور ۴ جلسه در حوزه آسیب‎‌های اجتماعی در محضر مقام معظم رهبری داشتیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در حوزه آسیب‌های اجتماعی  تأکیدات بسیاری داشتند، افزود: ایشان در جلسات با هدف بررسی اقدامات و کارهای انجام شده پیگیری‌های بسیاری داشتند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه گزارش کار لازم به دفتر مقام معظمرهبری ارائه داده‌ایم، بیان کرد: براساس خواست مقام معظم رهبری که تعبیر “انجام کار فوق‌العاده” در حوزه آسیب‎های اجتماعی را داشته‌اند ما نیز درصدد و انتظار انجام چنین کاری در سطح استان‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه خوزستان در بحث شیوع‌شناسی آمار جالبی ندارد، گفت: ما متولی مدیریت در کشور هستیم و نسبت به همه جوانان و فرزندان این کشور مسئول و متعهد هستیم.

رحمانی‌فضلی ضمن بیان اینکه باید در قبال جوانان این کشور جوابگو باشیم، عنوان کرد:آمار و ارقام استان خوزستان در حوزه مواد مخدر رضایت‌بخش نیست.

وی به جلسه ستاد در صبح امروز که در اهواز برگزار شد اشاره کرد و تاکید کرد:  چرا تعداد زیادی از اعضای ستاد در جلسه شرکت نکردند، باید آنها توسط استاندار خوزستان توبیخ شوند.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه مقام معظم رهبری در حوزه آسیب‌های اجتماعی “انجام کار فوق‌العاده” را انتظار دارند‌

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات