دشمنان با جنگ نرم انحراف جوانان از دین اسلام را دنبال می کنند

دشمنان با جنگ نرم انحراف جوانان از دین اسلام را دنبال می کنند
بازدید 89 زمان 2017/04/13 کد خبر 5871

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، حجت‌الاسلام قدرت‌الله خرم‌روز در همایش تجلیل از پدران آسمانی با تبریک ولادت با …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، حجت‌الاسلام قدرت‌الله خرم‌روز در همایش تجلیل از پدران آسمانی با تبریک ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع)، اظهار داشت: سبک زندگی حضرت علی(ع) باید الگوی تمامی مسلمانان باشد و الگوبرداری از سبک زندگی آن حضرت توسط زوج‌های جوان، ابزار کاهش آمار طلاق و رسیدن به آرامش در زندگی مشترک است.

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امیرمؤمنان(ع) در برابر مشکلات و سختی‌ها صبر زیادی داشتند و حمایت از مظلومان از دغدغه‌های ایشان بود که ما باید امروزه این ویژگی‌های خوب و رفتار والا را الگوی خویش قرار دهیم.

وی با بیان اینکه امام علی(ع) الگوی شجاعت، جوانمردی و تقواست، تصریح کرد: حضرت علی(ع) در میدان جنگ شجاعت داشت و نترس بود، ولی در مقابل ایزدمنان از عظمت خدا ترس داشت.

خرم روز با اشاره به جنگ نرم دشمن و فضاسازی دشمن برای انحراف جوانان، تصریح کرد: جوانان برای داشتن زندگی سالم و معنوی باید زندگی و سیره حضرت علی (ع) را الگو و سرمشق خود قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: شهدای دفاع مقدس رهروان واقعی ولایت فقیه بودند و در راه نورانی ولایت جان خود را فدا کردند، امروز هم خواست آن‌ها از ما ادامه همین مسیر است.

خرم‌روز با بیان اینکه تاکنون تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی با شکست رو به رو شده است، خاطر نشان کرد: تا زمانی که فرهنگ شهادت طلبی و ایثار در راه یک هدف مقدس در جامعه ما وجود داشته باشد دشمنان در جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامی ناکام خواهند ماند.

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: برگزاری مراسم تجلیل از خانواده‌های معظم شهداء، یعنی تشکر از شهداء، چون عزت، امنیت، آزادگی و استقلال امروز کشور مدیون خون پاک شهداء است.

در این همایش از ۲۰۰ پدر شهید که در قید حیات هستند با اهدای لوح سپاس و جوایزی تجلیل شد و حاضرین پس از تجلیل از پدران شهدا با حضور در گلزار مطهر شهدای یاسوج، قبور شهیدان را گلباران کردند.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه دشمنان با جنگ نرم انحراف جوانان از دین اسلام را دنبال می کنند

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات