راه‌اندازی ۴ خط تولید انواع ادوات راهبردی و تجهیزات بالگردی در سال ۹۶

راه‌اندازی ۴ خط تولید انواع ادوات راهبردی و تجهیزات بالگردی در سال ۹۶
بازدید 571 زمان 2017/04/14 کد خبر 5915

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی در …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران گفت: امروز صراط مستقیم ما تبعیت از ولایت است که جامعه را به سمت رستگاری هدایت می‌کند و ارتش هم در مسیر همین صراط مستقیم قرار گرفته و در خدمت ولایت است.

وی با اشاره به تفاوت‌های نیروهای مسلح ایران با سایر کشورهای دنیا اظهار داشت: نیروهای مسلح ما مشروعیت خود را از مشروعیت الهی دارند زیرا جانشین امام زمان (عج) در راس فرماندهی نیروهای مسلح کشور ما قرار دارد. سایر ارتش‌های دنیا ماموریت حفاظت از تاج و تاخت حاکمان را برعهده دارند اما ماموریت آرمانی ما اعطای کلمه الله است. تفاوتی هم در سلسله مراتب بین ما و سایر ارتشها وجود دارد از این لحاظ که عالیترین مقام کشور ما از مشروعیت الهی و قانونی برخوردار است و جانشین امام زمان است.

امیر حیدری ادامه داد: یکی از ویژگیهای تاریخ تکرارپذیری است. همین زمزمه‌هایی که امروزه می‌شنویم که عده‌ای به تجهیز نیروهای مسلح اعتراض دارند در ماههای اول پیروزی انقلاب اسلامی هم بود اما در آن روزگار بصیرت الهی امام بزرگوار ما به فریاد مردم رسید و امروز هم مدیون بصیرت مقام معظم رهبری هستیم و در نتیجه همین بصیرت الهی است که دارای نیروهای مسلح مقتدر و اثرگذار هستیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطر نشان کرد: ۲۹ فروردین سالروز تولد ارتش است زیرا در سال ۵۸ و در چنین روزی حضرت امام ارتش را ارتش اسلام و در خدمت اسلام و مسلمین نامیدند. ارتش جمهوری اسلامی مولود انقلاب است که خواستگاه فرهنگی آن اسلام و قرآن و ولایت‌محوری است.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: برخورداری از نیروی انسانی متعهد و پادر رکاب ولایت و عمل به تکلیف و گوش فرا دادن به فرامین ولی امر از جمله این ظرفیت‌هاست و ما تمام توان وجودی خود را بسیج کرده‌ایم تا فرامین مقام معظم رهبری خطاب به ارتش بر زمین نماند.

امیر حیدری افزود: برقراری امنیت پایدار در کشور آن هم برخلاف خواست قدرتهای بزرگ که مناقع خود را در کشورهای اطراف ما جستجو می‌کنند یکی از جلوه‌های اقتدار نیروهای مسلح است و باعث شده آنها در مقابل ما حال انفعالی پیدا کرده و نتوانند قدرت ایران در معادلات منطقه را نادیده بگیرند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، بصیرت ولایت و نقش بی‌بدیل فرماندهی کل قوا، بصیرت ملت و اتحاد نیروهای مسلح را از جمله مولفه‌های ایجاد این اقتدار دانست و گفت: بر اساس همین اقتدار است که امروز نیروهای مسلح ما تکیه‌گاه دولت و ملت بزرگوار هستند و ما امروز از اقتداری برخوردار هستیم که در هیچ برهه‌ای از تاریخ از آن برخوردار نبوده‌ایم.

وی در پایان با اشاره به اقدامات نیروی زمینی ارتش در سال ۹۶ اظهار داشت: نیروی زمینی در حال تجربه یک تحول بزرگ است. نیروهای ما در ساختار جدید کاملا متحرک و پرتوان و نیروهای واکنش سریع هستند. نیروی زمینی ارتش در سال ۹۶ برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی ۴ خط تولید انواع ادوات راهبردی دفاعی و خط تولید تجهیزات بالگردی را برنامه‌ریزی کرده است.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه راه‌اندازی ۴ خط تولید انواع ادوات راهبردی و تجهیزات بالگردی در سال ۹۶

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات