۱۰ روستای اشنویه از سیل خسارت دیدند

۱۰ روستای اشنویه از سیل خسارت دیدند
بازدید 1031 زمان 2017/04/15 کد خبر 5933

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش بحران نیوز ، اسعد خضری گفت : شماری واحد مسکونی و مسجد در روستای ‘پی …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش بحران نیوز ، اسعد خضری گفت : شماری واحد مسکونی و مسجد در روستای ‘پی قلعه’ آسیب دیده و ساکنان روستا را ترک کردند.


وی اضافه کرد: زنان و کودکان در روستای ‘پیروت آباد’ نیز به علت خطرات و تهدید سیل به بیرون از روستا انتقال داده شدند.


این مسئول با اشاره به اینکه سیل و طغیان رودخانه در اشنویه خساراتی را به همراه داشته است ، خاطرنشان کرد: در ساعت پایانی شب/جمعه/ پل روستای سنگر در جاده ارومیه به اشنویه تخریب و موجب قطع رفت و آمد در آن جاده شد.


وی همچنین سقوط و جان باختن نوجوان ۱۲ ساله به رودخانه گادر را تائید کرد و افزود: تا کنون جسد این پسر پیدا نشده است.


فرماندار اشنویه با اشاره به شایعه منتشر شده مبنی بر مرگ جوان ۳۰ ساله بر اثر سقوط به رودخانه گفت: برخی از سایت ها و کانال های تلگرامی از سقوط خودروی سواری به رودخانه و جان باختن جوان روستایی در اثر این سقوط خبر دادند که به کلی تکذیب می شود.


خضری با بیان اینکه از ساعت ۵ صبح /جمعه/ تا کنون به دلیل بارندگی شدید و طغیان رودخانه گادر همه مسئولین و عوامل اجرایی مدیریت بحران شهرستان و کارکنان آماده باش هستند و در محل حادثه حضور دارند، گفت: اعضای ستاد بحران، امدادگران هلال احمر، اورژانس، پلیس و سایر ادارات متولی پای کار هستند و امدادرسانی های لازم را انجام می دهند.


وی همچنین یادآور شد: تردد در جاده های مواصلاتی اشنویه به سختی امکان پذیر است بر این اساس به شهروندان و مسافران توصیه می شود از تردد در این مسیر خودداری کنند.


بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی بارندگی هایی که از روز /پنجشنبه/ آغاز شده تا روز یکشنبه در سراسر استان ادامه می یابد.


از تردد در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنید


همچنین مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی در پی جاری شدن سیل در مناطقی از این استان، از مردم خواست، در حاشیه رودخانه‌ها تردد نکنند.


در اطلاعیه مدیر کل مدیریت بحران آذربایجان غربی آمده است: «به علت بارش کم‌سابقه باران در مناطق مرکزی و جنوبی استان و ذوب برف کوه‌های اطراف و طغیان رودخانه‌های پایین دستی، شهروندان گرامی، از هرگونه تردد در حاشیه رودخانه‌ها اکیدا خودداری نمایند.»

منبع : بحران نیوز


خبر های مشابه ۱۰ روستای اشنویه از سیل خسارت دیدند

تاکید بر اهمیت مدیریت بحران جامعه محور در سال ۹۵

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش بحران نیوز ، در پیام نوروزی دکتر احمد صادقی خطاب به گروه های دوام آمده …

انتقال ۳۵۰ نفر به بیمارستان در ۲۴ ساعت گذشته

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش بحران نیوز، حسن عباسی با اعلام این خبر گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۹۸ مأموریت …

تهران رکورددار جهان در فرونشست زمین/ پایتخت باید تخلیه شود!

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملتهر ان هر روز یک میلی متر از زمین در تهران نشست می کند یعنی در سال …

مهم ترین مخاطرات طبیعی و انسان ساز شهر تهران

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل مهندس محسن نادی معاون عملیات، مقابله و پدافند غیر عامل سازمان در گفت و گوی ویژه این …

آخرین اخبار و مقالات