انتخابات مظهر اقتدار ایران اسلامی است

انتخابات مظهر اقتدار ایران اسلامی است
بازدید 123 زمان 2017/04/15 کد خبر 5946

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در جمع …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در جمع دانشجویان وظیفه مرکز آموزش های هوایی شهید خضرایی که با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان حسینی نیک فرمانده این یگان برگزار شد گفت: خدمت مقدس سربازی بهترین فرصت برای خودسازی افراد است و می توان با تغییر نوع نگاه به آن از این لحظات استفاده بهینه داشته باشیم.

وی افزود: در ارتش جمهوری اسلامی ایران همه کارها فلسفه خاص خود را دارد به طوری که حتی نگهبانی بدون اسلحه نیز می تواند در بالا رفتن سطح مسئولیت پذیری افراد موثر باشد.

معاون هماهنگ کننده نهاجا با اشاره به اهمیت دوران سربازی برای جوانان اظهار داشت: خدمت سربازی در تمام کشورهای دنیا به شیوه های مختلف مرسوم است و همه حکومت ها به نیروهای آماده نظامی نیاز دارند تا در صورت لزوم بتوانند از آنان برای حفظ و حراست از دستاورد های خود استفاده کنند.

وی در ادامه ضمن توصیه به دانشجویان وظیفه برای حضور پرشور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت گفت: انتخابات مظهر قدرت و اقتدار ایران اسلامی است و وظیفه همه ما و به ویژه قشر جوان حضور گسترده در انتخابات و ادای تکلیف سیاسی در قبال کشور است.

امیر نصیر زاده در پایان با بیان اینکه امروز نیروی هوایی ارتش یکی از مؤلفه های اصلی قدرت دفاعی کشور است تصریح کرد: نیروی هوایی با داشتن پیشرفته ترین تجهیزات نظامی جزو قدرتمند ترین نیروهای مسلح منطقه است.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه انتخابات مظهر اقتدار ایران اسلامی است

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات