شرکت در انتخابات تکلیف دینی است/ باید قدر انقلاب اسلامی را بدانیم

شرکت در انتخابات تکلیف دینی است/ باید قدر انقلاب اسلامی را بدانیم
بازدید 108 زمان 2017/04/15 کد خبر 5948

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی ظهر شنبه در دیدار جمعی از فرماندهان …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی ظهر شنبه در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: ۷۳ مرتبه در قرآن بر شکرگذاری نعمت‌های الهی تأکید شده است و خداوند می‌فرماید اگر بنشینید و نعمت‌های خدا را بشمارید آن‌قدر زیاد است که از شمارش آنها عاجزید.

وی بیان داشت: ولایت اهل بیت(ع) مهم‌ترین نعمت پروردگار است و ما در نظامی زندگی می‌کنیم که شعاعی از اهل بیت(ع) است و باید قدر این انقلاب که ایجاد شد را بدانیم.

استاد سطوح عالی حوزه عنوان کرد: مستکبرین بر مردم مسلط بودند و ظلم می‌کردند تا این که امام خمینی(ره) انقلاب کرد و مردم را از زیر سلطه بیرون آورد.

انقلاب نباید دست نااهلان بیفتد

وی ابراز داشت: باید تاریخ گذشتگان خود را مطالعه کنیم و بدانیم بر کشورمان چه گذشته است. در این صورت می‌توانیم بیشتر قدر انقلاب اسلامی را بدانیم تا به دست نااهلان و نامحرمان نیفتد.

آیت الله نوری همدانی با بیان این که ولایت فقیه دستاورد انقلاب اسلامی است،  تصریح کرد: اسلام، مردم و ولایت فقیه سه رکن انقلاب اسلامی هستند. ما باید قدر انقلاب را بدانیم و از آن نگهداری کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: باید همه مردم در انتخابات شرکت کنند این یک حق و تکلیف دینی است.

این مفسر قرآن کریم تأکید کرد: مملکت برای مردم است و آنها سرنوشت خود را با حضور در پای صندوق‌های رأی رقم می‌زنند.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه شرکت در انتخابات تکلیف دینی است/ باید قدر انقلاب اسلامی را بدانیم

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات