آمار تلفات جنگ نرم در جامعه نگران کننده از یک جنگ سخت است

آمار تلفات جنگ نرم در جامعه نگران کننده از یک جنگ سخت است
بازدید 512 زمان 2017/04/18 کد خبر 6064

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، شفیع حسینی پیش از ظهر امروز در نشست خبری راهیان نور دانش‌آموزی، دانشجویی …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، شفیع حسینی پیش از ظهر امروز در نشست خبری راهیان نور دانش‌آموزی، دانشجویی و محلات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز جنگ نرم که از سوی دشمنان طراحی و تولید شده است با هجمه مختلف فرهنگی و تربیتی و اخلاقی افکار و منش، رفتار و گفتار، اعتقادات مذهبی و ملی و .. جامعه را هدف اصلی خود گرفتند که بیشترین قربانیان این جنگ نرم را جوانان و نوجوانان ما در جامعه به وجود آوردند.

وی با ابزار تأسف از دستگاه‌های فرهنگی و دولتی در مقابله با جنگ نرم و فرهنگ سازی و فعالیت‌های فرهنگی و اقتصادی در جامعه بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمامی سخنرانی‌های خود به دو عرصه مهم و حساس کنونی جامعه در امر جنگ نرم و اقتصاد مقاومتی اشاره داشتند و بارها به مسؤولان نیز خطاب زدند که مراقب اهداف دشمنان در جنگ نرم و اقتصاد باشید که متأسفانه آنچه که باید در این عرصه‌ها عمل و تلاش می کردیم در جامعه محقق نشده است.

معاون اجرایی سپاه حضرت عباس (ع ) استان اردبیل از آمارهای خیره کننده طلاق و کشف مواد مخدر و اعتیاد در بین جوانان امروزی خبر داد و افزود: تمامی این آمارها نشأت گرفته از اقتصاد ضعیف، فرهنگ ناصحیح غرب‌گرایی و جنگ نرم است که موجب شده است تا این آمارها در جامعه روز به روز بیشتر شود.

حسینی فرهنگ را یکی از ضرورت‌های جامعه کنونی ما دانست و افزود: دولت و مسؤولان آنچه که باید انجام می‌دادند در اینباره نکردند و بیشتر ازاین باید به فکر آینده جوانان و فرهنگ جامعه باشند.

وی یادآور شد: ما هم اکنون در حال جنگ اقتصادی و فرهنگی با دشمن هستیم و به فرموده مقام معظم رهبری خرمشهری‌ها را در راه داریم که باید مراقب باشیم و آنچه که آمارهای غلط و ناصحیح را دراین عرصه و فقط برای گزارش کار و رهایی از زیر بار مسئولیت‌ها باشه بسنده نکنیم و آنچه می‌کنیم از روی صحت و عمل باشد نه ارائه‌ کار و گزارش، چرا که این آمارهای خوب فردا به آمارهای غیر اخلاقی، غیرفرهنگی و رفتاری و اقتصادی مثل بیکاری و طلاق تبدیل می‌شود.

معاون اجرایی سپاه حضرت عباس (ع ) استان اردبیل با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تلاش کردن جهاد نیست و زمانی جهاد محسوب می‌شود که در میدان جنگ با دشمن مبارزه می‌کنیم تصریح کرد: ازنگاه رهبری فرماندهان جنگ نرم اساتید دانشگاهی هستند و این اساتید دانشگاهی می‌توانند با ورود به عرصه جبهه جنگ نرم و با همکاری نهادهای فرهنگی و دولت با دشمن مبارزه کنند.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه آمار تلفات جنگ نرم در جامعه نگران کننده از یک جنگ سخت است

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات