هشدار سوئیفت به مشتریان خود

هشدار سوئیفت به مشتریان خود
بازدید 564 زمان 2017/04/18 کد خبر 6072

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سوئیفت در بیانیه ای که بر روی وب سایت خود قرار داده است، …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، سوئیفت در بیانیه ای که بر روی وب سایت خود قرار داده است، اعلام کرد: مشتریان باید هنگام انتخاب دفتر خدمات و آغاز همکاری های جدید خود بیشتر به مسائل امنیتی توجه کنند.

گروهی از هکرها جمعه گذشته اسناد و فایل‌هایی را منتشر کردند که به گفته کارشناسان امنیت سایبری نشان می‌دهد آژانس امنیت ملی آمریکا از طریق سوئیفت، به حساب برخی از بانک‌های خاورمیانه و آمریکای لاتین دسترسی داشته است.

جان کارلسون از مدیران یک گروه امنیت بانک که به اشتراک اطلاعات هنگام بروز تهدیدهای سایبری می پردازد در این باره گفت: ادعاهای بسیاری مطرح شده اند و ما در حال حاضر مشغول دریافت داده در مورد صحت این اطلاعات هستیم.

سوئیفت نیز اعلام کرده است که از دو دفتر خدمات “ایست نتس” در دبی و “کامپیوتر بیزنس” در پاناما خواسته است اطلاعات خود را در زمینه فعالیت های امنیتی در اختیار آنها قرار دهند.

سوئیفت اعلام کرده است: ما در ارتباط نزدیک با دفاتر خدمات هستیم تا مسوولیت های آنها را برای اطلاع رسانی به مشتریانشان یادآور شده و بررسی های بیشتری را برای شناسایی تهدیدها انجام دهیم. علاوه بر این باید اطمینان حاصل کنیم که تمامی تدابیر پیشگیرانه لازم اتخاذ شده اند.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه هشدار سوئیفت به مشتریان خود

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات