بصیرت افزایی مهمترین رسالت افراد جامعه در برابر جنگ نرم است

بصیرت افزایی مهمترین رسالت افراد جامعه در برابر جنگ نرم است
بازدید 549 زمان 2017/04/19 کد خبر 6102

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، حجت‌الاسلام سید رحمت کیائی اظهار کرد:دشمن در جنگ نرم از طریق رسانه ها …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، حجت‌الاسلام سید رحمت کیائی اظهار کرد:دشمن در جنگ نرم از طریق رسانه ها و ماهواره به اعتقادات دینی ما حمله کرده و ما نیز برای دفاع از دین و اعتقادات دینی و هویت اسلامی خود، باید با الگوپذیری از ائمه(ع) در مقابل آنان ایستادگی کنیم .

وی با بیان اینکه دانش آموزان افسران جنگ نرم امروز هستند،گفت:فتح میدان های علمی و فرهنگی به مراتب سخت تر از میدان های نبرد است و باید از هم اکنون خودسازی های لازم صورت گیرد .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیاهکل بر ضرورت اجرای برنامه های فرهنگی بین نسل جوان و نوجوان تأکید کرد و گفت:با هوشیاری جوانان از توطئه های فرهنگی باید جلوی آسیب های اجتماعی گرفته شود .

حجت‌الاسلام سید رحمت کیائی با اشاره به اهداف شوم دشمنان علیه انقلاب اسلامی، افزود:یکی از اهداف دشمنان در جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی،ایجاد حس یأس و نا امیدی در جامعه و به‌ویژه در نسل جوان است.

این مسئول فرهنگی در پایان با تأکید بر این که وظیفه ما در مواجهه با جنگ نرم دشمن بصیرت‏ افزایی است، خاطرنشان کرد:مراقبت از کشور در برابر تهدیدات نرم دشمن فقط با ایجاد همبستگی، اتحاد و بصیرت امکان ‏پذیر است و باید از تمامیت ارضی کشور با حفظ استقلال و هویت ملی دفاع کنیم و اجازه ندهیم که دشمن در جنگ نرم، جوانان ما را از هویت ملی و ارزش‏های اسلامی دور سازد .

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه بصیرت افزایی مهمترین رسالت افراد جامعه در برابر جنگ نرم است

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات