فوت ۱۳۳ اصفهانی بر اثر سوختگی/۱۹۰۰ نفر در حوادث کار مصدوم شدند

فوت ۱۳۳ اصفهانی بر اثر سوختگی/۱۹۰۰ نفر در حوادث کار مصدوم شدند
بازدید 687 زمان 2016/09/21 کد خبر 612

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل علی سلیمانی‌پور در گفت‌وگو با در خصوص آخرین گزارشات به دست آمده از علت مرگ و …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعامل علی سلیمانی‌پور در گفت‌وگو با در خصوص آخرین گزارشات به دست آمده از علت مرگ و میر در استان اصفهان ابراز داشت: بر این اساس تصادفات، حوادث ناشی از کار، گازگرفتگی و اعتیاد از مهم‌ترین دلایل مرگ و میر در اجساد معاینه در مراکز پزشکی قانونی استان هستند.


وی در ادامه با اشاره به اینکه در بازه زمانی هشت ماه گذشته از سال جاری بر اساس آمار ارائه شده از سوی تمام مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان ۱۳۳ نفر بر اثر سوختگی جان خود را از دست داده‌اند، ابراز داشت: از این تعداد ۴۸ زن و ۸۵ مرد بوده‌اند.


مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با اشاره به کاهش متوفیان ناشی از سوختگی در استان اصفهان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: بر اساس آمار ۱۵۱ نفری کشته‌شدگان ناشی از سوختگی در سال گذشته این آمار در سال جاری ۱۱.۹ درصد کاهش یافته است.


وی همچنین به آمار فوت‌شدگان ناشی از مسمومیت با گاز مونواکسید کربن اشاره کرد و ابراز داشت: در سال جاری در استان ۹ نفر شامل یک زن و هشت مرد جان خود را بر اثر این حادثه از دست داده‌اند.


سلیمانی‌پور در خصوص فوت ناشی از حوادث کار در استان اصفهان نیز گفت: تاکنون در سال جاری در استان اصفهان ۷۰ نفر بر اثر حوادث کار جان خود را از دست داده‌اند.


وی آمار سال گذشته فوتی‌های حوادث کار سال گذشته استان اصفهان در هشت ماه نخست را ۱۰۰ نفر اعلام کرد و ادامه داد: بر این اساس آمار فوتی‌های ناشی از حوادث کار استان در سال جاری ۳۰ درصد کاهش داشته است.


مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان سقوط از بلندی را مهم‌ترین دلیل فوت افراد در حوادث ناشی از کار عنوان کرد و ابراز داشت: ۳۷ درصد از فوتی‌های ناشی از حوادث کار استان بر اثر سقوط از بلندی بوده است.


وی در خصوص آمار مصدومین ناشی از کار استان در هشت ماه سال جاری ابراز داشت: در این بازه زمانی یک‌هزار و ۹۰۰ نفر در سطح استان اصفهان بر اثر حوادث ناشی از کار مصدوم شدند که ۱۴۳ نفر از آنها زن و مابقی مرد بودند.

منبع : مهر


خبر های مشابه فوت ۱۳۳ اصفهانی بر اثر سوختگی/۱۹۰۰ نفر در حوادث کار مصدوم شدند

کاهش ۲۷ درصدی مرگ افراد در حوادث کار سیستان و بلوچستان

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان، رضا عبدی اظهار …

۳۰ کارگاه ناایمن ساختمانی در مازندران پلمب شد

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش ، کامران اصغری اظهار داشت: هر ساله شاهد کاهش حوادث ناشی از کار در استان …

حوادث کار در مازندران ۸۱ قربانی گرفت

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش ، علی عباسی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در سال ۹۶ تعداد …

حوادث ناشی از کارعلیرغم رشد جمعیت کارگری ثابت ماند/فوت ۸۴۲ کارگر

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملعلی مظفری در گفتگو با با اشاره به آمار حوادث ناشی از کار در سال گذشته گفت: …

آخرین اخبار و مقالات