وزارت بهداشت از دستگاه هاى پیشتاز در پدافند غیرعامل/ ساخت بیمارستان بدون مجوز سازمان پدافند غیرعامل امکان پذیر نیست

وزارت بهداشت از دستگاه هاى پیشتاز در پدافند غیرعامل/ ساخت بیمارستان بدون مجوز سازمان پدافند غیرعامل امکان پذیر نیست
بازدید 137 زمان 2017/04/22 کد خبر 6157

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، پیرحسین کولیوند مدیرکل پدافند غیرعامل وزارت بهداشت ؛ با اشاره به پدافند غیرعامل …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، پیرحسین کولیوند مدیرکل پدافند غیرعامل وزارت بهداشت ؛ با اشاره به پدافند غیرعامل در وزارت بهداشت گفت:در همه دانشگاه‌ها پدافند غیر عامل فعال شده و به گفته مسئولان سازمان پدافند غیرعامل یکی از دستگاههایی که در این حوزه فعال شده و به خوبی عمل می‌کند وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی است.

وی ادامه داد: چالش هایی در این حوزه وجود دارد و در تمام کار‌ها به حد اعلا نرسیدیم، همچنین پدافند غیر عامل نیز موضوع جدیدی است، اما اینکه بتوانیم با سرعت بیشترى عمل کرده و از تهدید‌ها پیشگیری کنیم مهم بوده و هر چه بیشتر خودمان را آماده کنیم نسبت به تهدید‌ها و مخاطرات قوی‌تر می‌شویم.

رئیس اورژانس کشور اظهار داشت: در زمینه پدافند غیر عامل در ایامی خاص مانند اربعین و نوروز خوب برنامه‌ریزی کرده بودیم و در برابر تهدید‌ها از مردم محافظت کردیم.

وی با اشاره به نیاز بودن مجوز سازمان پدافند غیر عامل برای ساخت هر بیمارستان عنوان کرد: هر بیمارستان یا مرکز درمانی که در کشور ساخته مى شود تا مجوز سازمان پدافند غیر عامل را نگیرد اجازه ساخت به آن داده نمی‌شود و با این کار در آینده با سرعت و دقت بیشتری می‌توانیم در برابر تهدید‌ها از مردم محافظت کنیم.

کولیوند یادآور شد: در مباحث ایمنی و زلزله باید بیشتر کار و فکر می‌کردیم که متاسفانه در گذشته توجه زیادى نشده، اما در بحث پدافند غیر عامل با دقت و کیفیت بالا همه اقدامات را انجام می‌دهیم.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه وزارت بهداشت از دستگاه هاى پیشتاز در پدافند غیرعامل/ ساخت بیمارستان بدون مجوز سازمان پدافند غیرعامل امکان پذیر نیست

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات