نباید بگذاریم اقتصاد به انقلاب ضربه وارد کند

نباید بگذاریم اقتصاد به انقلاب ضربه وارد کند
بازدید 109 زمان 2017/04/24 کد خبر 6251

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، داود بهرامی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) در گفتگو با خبرنگار …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، داود بهرامی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) در گفتگو با خبرنگار فارس در خصوص منویات مقام معظم رهبری در باب اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب  اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال را شعار سال بیان می کنند، یعنی همه ما به وظایفمان عمل نکرده ایم و دوباره به جایگاه سال قبل باز گشته ایم.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند تکیه به تولیدات داخلی، تکیه به پتانسیل های داخلی، کاهش وابستگی به نفت، اقتصاد دانش بنیان در حالی که اگر دقت کنیم خواهیم دید که تکیه ما تک بعدی بوده و از تولیدات ملی حمایت نکرده ایم.

بهرامی افزود: وظیفه سپاه در حال حاضر آموزش مردم در جهت اصلاح الگوی مصرف می باشد، در این راستا به هیچ عنوان از کالاهای خارجی استفاده نکنیم، صرفه جویی در مصرف انرژی داشته باشیم.

وی در این خصوص بیان کرد: در راستای رزمایش ها، قرار شده برنامه ها را طوری تدوین کنیم که استفاده صحیح مهمات هم مدنظر باشد. در تولیدات بعضی از شرکت ها دخالت کنیم و از تولید خودمان استفاده کنیم.

بهرامی بیان کرد: در خود پایگاه های بسیج تعاونی هایی تشکیل شده است و از سوی سپاه اعلام شده است که هر کس طرح خوب و زودبازده و موجه اقتصادی ارایه دهد جایزه خوبی دریافت خواهد کرد و این دعوت به همکاری شامل تمام کسانی که بسیجی نیستند نیز می شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در خصوص آموزش به دانش آموزان در راستای عمل به اقتصاد مقاومتی در زندگی بیان کرد: بحث اقتصاد مقاومتی را باید از مدارس شروع کنیم و با نشست هایی که با آموزش و پرورش برگزار شده، مقرر شده است که آموزش و پرورش، آموزش هایی را برای دانش آموزان در این راستا داشته باشد.

بهرامی ادامه داد: دشمن با تمام توان با جنگ اقتصادی وارد می شود و ما با بسیج شویم و خودمان را مجهز کنیم تا در مقابل حمله اقتصادی دشمن پیروز شویم. اگر بحث اقتصادی ما را زمین گیر کند، به نوعی به انقلاب ضربه زده و وظیفه همه ما این است تا با ولایتمداری و گوش به فرمان بودن، اجازه ندهیم که این تهدیدات و تحریم ها، ما را از مسیر اصلی انقلاب دور کند.

وی در خصوص بسیج سازندگی اذعان کرد: تفاهم نامه هایی با شهرداری تنظیم کرده ایم، تا از طریق اجرای پروژه ها و درآمدی که از این پروژه ها حاصل می شود، در راستای محرومیت زدایی جامعه و تقویت بسیج و توان دفاعی بسیج و سپاه استفاده کنیم.

بهرامی در ادامه در خصوص اقتصاد مقاومتی در بخش تولید صنعتی بیان کرد: کارگروهی با حضور متخصصان امر تشکیل داده ایم تا مشکلات شرکت هایی که از تولید بازایستاده اند را ریشه یابی کرده و در راستای راه اندازی و حتی مدیریت آن راه حل های مناسبی را عملی کنند.

در پایان داود بهرامی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) از مردم خواست تا به خدا توکل کنند و بیان کرد: انقلاب ما اسلامی است، یعنی یک انقلاب خدا محور.

وی گفت: در جهان چنین حکومتی که تمام توکلش به خدا باشد کم است، چون انقلاب ما جمهوری اسلامی است پس خدا باید بر آن حاکم باشد.

بهرامی همچنین بیان کرد: همه ما در راستای تحقق دولت اسلامی، متحد شویم  چرا که رمز پیروزی انقلاب، اتحاد، همدلی، توکل به خدا و توکل به ایمه بود.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه نباید بگذاریم اقتصاد به انقلاب ضربه وارد کند

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات