نشست ضدایرانی شورای همکاری خلیج فارس در ریاض

نشست ضدایرانی شورای همکاری خلیج فارس در ریاض
بازدید 591 زمان 2017/04/27 کد خبر 6349

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، به نقل از روزنامه عکاظ، یک منبع بلندپایه عرب اعلام کرد وزیران خارجه، …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، به نقل از روزنامه عکاظ، یک منبع بلندپایه عرب اعلام کرد وزیران خارجه، کشور و دفاع اعضای شورای همکاری خلیج فارس پنجشنبه در ریاض گردهم می آیند تا نفوذ منطقه‌ای ایران و «تهدیدهای» ناشی از آن را مورد بررسی قرار دهند.

 به نوشته این روزنامه، هماهنگی و همکاری بین این کشورها به بالاترین سطح رسیده است زیرا از ماهیت چالش هایی که با آن رو به رو هستند، با خبر بوده و توانایی تعامل با آن را دارند.

 عکاظ توضیح داد، اهمیت این نشست در این است که در راستای همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر و رویارویی با هرگونه تهدید تشکیل می شود.

 پیش بینی می شود محمد بن نایف ولیعهد عربستان و وزیر کشور آن ریاست نشست مشورتی وزیران کشور شورای همکاری خلیج فارس را بر عهده بگیرد و در جریان آن برخی موضوعات مربوط به هماهنگی امنیتی مشترک بین اعضای این شورا به منظور تامین امنیت ملت ها  و دولت های آن و افزایش سطح همکاری های مشترک  مورد بررسی قرار بگیرد.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه نشست ضدایرانی شورای همکاری خلیج فارس در ریاض

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات