آرامش و امنیت کشوردر سایه مقام معظم رهبری و خون شهدامی باشد

آرامش و امنیت کشوردر سایه مقام معظم رهبری و خون شهدامی باشد
بازدید 583 زمان 2017/04/28 کد خبر 6359

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، عیلیار راستگو معاون فرماندار واستاندار آذربایجان شرقی در دیدار از بسیجیان شرکت کننده …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، عیلیار راستگو معاون فرماندار واستاندار آذربایجان شرقی در دیدار از بسیجیان شرکت کننده درجمع بسیجیان اردوگاه قدس سپاه مرندگفت: آمادگی دفاعی در هر کشوری جز ضروریات آن کشور است و امری بسیار ضروری و حساس است .

وی گفت: ما باید همیشه  از تمام جوانب آماده  در مقابل تهدیدات دشمنان آماده باشیم و اجازه ندهیم هیچ کشور چشم طمع به کشور ما داشته باشد .

فرماندار شهرستان ویژه مرند با اشاره به وضع کشور های همسایه بیان داشت: در سایه مقام معظم رهبری و خون شهدا کشور ما در آرامش و امنیت است .

معاون استاندار آذربایجان شرقی در ادامه سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورا های اسلامی شهر و روستا بیان داشت: انتخابات در ۲۹ اردیبهشت ماه سالجاری در کشور ما برگزار خواهد شد که حضور پر شور و حداکثری مردم در پای صندوقهای رای را می طلبد .

وی با اشاره به برگزاری انتخابات شوراها به صورت الکترونیکی در شهر مرند گفت: انتخابات شور اهای اسلامی فقط در شهر مرند به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد که هفت نفر به عنوان عضو اصلی انتخاب خواهند شد .

وی افزود:  از مجموع ۱۳۱ نفر ثبت نام کننده ، ۱۱۲ نفر در شهر مرند رقابت خواهند کرد که مردم باید در انتخاب خود آگاهانه عمل کنند تا شاهد رشد و توسعه شهرستان باشیم .

وی با تاکید بر حضور به موقع مردم در پای صندوقهای رای عنوان داشت: به علت الکترونیکی بودن انتخابات شور اها در شهر مرند لازم است مردم به موقع  و در زمان اول رای گیری در پای صندوقهای رای حضور یابند .

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه آرامش و امنیت کشوردر سایه مقام معظم رهبری و خون شهدامی باشد

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات