بی رغبت کردن مردم نسبت به تولید داخلی از حربه های دشمن است

بی رغبت کردن مردم نسبت به تولید داخلی از حربه های دشمن است
بازدید 109 زمان 2017/04/29 کد خبر 6379

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه …


پایگاه اطلاع رسانی مدیریت ریسک، بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش پایداری ملی، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین افزود: امروز در جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمن علیه کشور که توسط آمریکا راه اندازی شده است، قرار داریم.
وی اضافه کرد: امیدواریم با تلاش مسئولان و همراهی مردم امید آمریکایی ها در پیشبرد اهداف خود در جنگ فرهنگی و اقتصادی به یاس و ناامیدی تبدیل شود.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: می دانیم که خیلی وقت است آمریکا حمله فرهنگی و اقتصادی خود را علیه کشور و نظام ما به راه انداخته است اما آنها جرات رویارویی مستقیم و نظامی با جمهوری اسلامی ایران را ندارند.
وی با اشاره به تهدیدهای گاه و بیگاه آمریکا علیه ایران در حوزه نظامی نیز گفت: آمریکا در این عرصه نتوانسته کاری از پیش ببرد و در آینده نیز نمی تواند غلطی بکند بنابراین نباید از تهدیدهای آنان بترسیم.
امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، خاطرنشان کرد: در مناظره ها و سخنرانی های انتخاباتی باید حرف های راست و با صداقت را از میان وعده های نادرست و غیرواقعی تشخیص دهیم.
حجت الاسلام و المسلمین عابدینی ادامه داد: باید به شخصی رای دهیم که ضد مستکبران بوده و در مقابل دشمنان انقلاب و نظام ایستاده و از آنها هراسی نداشته باشد.
وی همچنین ۹ اردیبهشت روز شوراها را به فعالان این حوزه و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا تبریک گفت و افزود: انتخابات شوراها نیز در پیش رو داریم و از مردم می خواهیم تا به افرادی رای دهند که ارزشی بوده و برای خدمت به مردم نه خدمت به جیب خود وارد صحنه شده اند.
امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: باید به کسانی رای داد که منافع مردم را به منافع شخصی ترجیح می دهند.
وی همچنین با اشاره مناسبت های پیش رو در هفته آتی به اعیاد شعبانیه اشاره کرد و افزود: در سوم شعبان میلاد امام حسین (ع) را در پیش داریم که باید این مناسبت فرخنده را خدمت نمازگزاران و همه عاشقان و محبان آن حضرت تبریک عرض کنیم.
امام جمعه قزوین با اشاره به نام گذاری سالروز میلاد اباعبدالله الحسین (ع) به نام روز پاسدار، این روز را به پاسداران تبریک گفت و افزود: امروز همه آزادگان جهان به سپاه عزتمند و قدرتمند جمهوری اسلامی ایران افتخار می کنند و همه مظلومان به این نهاد و سایر نیروهای مسلح ما که جوی مهربانانه و برادرانه در بین آنها حکم فرماست، دل بستگی دارند و از این بابت باید خداوند را شاکر باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین همچنین چهارم شعبان روز میلاد حضرت ابوالفضل(ع) را به محبان آن حضرت بویژه به جانبازان میهن اسلامی تبریک و تهنیت گفت و به تشریح رشادت های آن حضرت در جریان واقعه کربلا در دفاع از اسلام پرداخت.

امام جمعه قزوین گفت: اکنون نیز دستان توانمند حضرت ابوالفضل (ع) است که به مدد رزمندگان اسلام در سوریه و یمن رفته و در مقابل دشمنان ایستادگی می کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین همچنین پنجم شعبان میلاد امام زین العابدین (ع) را به محبان آن حضرت و شیعیان تبریک و تهنیت گفت و سالروز شهادت استاد مرحوم آیت الله مرتضی مطهری و روز معلم را نیز گرامی داشت.

امام جمعه قزوین با اشاره به ارزش و جایگاه مقام معلم، گفت: در اهمیت این موضوع باید به همین نکته اشاره کرد که همه انبیاء معلم بوده اند.

وی در پایان گفت: روز جهانی کارگر را نیز در پیش داریم و امیدواریم با تلاش دولتمردان شاهد حل مشکلات این قشر شریف و زحمت کش جامعه که پیامبر اکرم (ص) بر دستان آنها بوسه زد، باشیم.

منبع : پایداری ملی


خبر های مشابه بی رغبت کردن مردم نسبت به تولید داخلی از حربه های دشمن است

خبر مشابه وجود ندارد

آخرین اخبار و مقالات